„Гласувай!“: Списание Time променя логото си за първи път в историята
За първи път в историята популярното седмично издание Time ще замени логото си с думата Vote („Гласувай“), за да призове американците да упражнят правото си на вот на предстоящите избори в САЩ
За да отбележи една от най-емблематичните президентски надпревари в новата история на страната, списанието предприема необичаен ход, който не е наблюдаван никога от създаването му през 1923 г. насам.
„Малко събития ще оформят бъдещия свят повече от резултата от предстоящите президентски избори в САЩ“, пише главния редактор и главен изпълнителен директор на Time, Едуард Фелзентал, в своята редакторска бележка, цитирана от CNN.
Двойният брой, който ще бъде публикуван на 2 ноември, ден преди изборите, обхваща последното развитие около тях, а едновременно с това е и призив за действие към читателите.
Корицата прави препратка към предишни президентски кампании с тоновете си в червено и синьо, напомнящи за плакат на Барак Обама от 2008 година, изработен от графичния дизайнер Шепърд Фейри. Именно той е автор и на червенокосото момиче със синя бандана от новия брой на Time.
„Това беше година на толкова много болка, трудности, хаос и загуба... И все пак, докато нациите по света започват да се възстановяват от пандемията, ясно е, че ние също имаме възможност веднъж на поколение да променим тона“, пише още Фелзентал.
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.