Google с нови правила за политическата реклама

Google с нови правила за политическата реклама

Google обяви нови правила за политическата реклама, съобщи Ройтерс.

Рекламодателите ще могат занапред да си подбират аудитория само въз основа на възраст, пол и местожителство според пощенския код.

Досега специалистите, занимаващи се с политическа реклама, можеха да насочват продуктите си към хора, използвайки данни от поведението на потребителите в онлайн пространството, това какво търсят, дали са леви или десни, информира БТА.

Новите правила ще влязат в сила в Обединеното кралство следващата седмица преди изборите, до края на годината в останалата част от ЕС и в целия свят от 6 юни 2020 г., предаде Франс прес.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Навици за постигане на висока емоционална интелигентност
Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Пореден случай: Бившият директор на руското издателство "Правда" загина след падане от прозорец
Тръмп може да се позове на закон за извънредно положение, за да изпрати армията в американски градове
Времето: Предупреждения от първа, втора и трета степен за обилни валежи в 23 области
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Великобритания се отказа да съди заподозрени за китайски шпиони в името на добрите отношения с Пекин
Контраинтуитивни стратегии за преговори, които всъщност са печеливши