Коронавирусът се отразява и на Седмицата на модата в Милано

Коронавирусът се отразява и на Седмицата на модата в Милано

Коронавирусът дава своето отражение и върху Седмицата на модата в Милано. Три китайски модни марки ще бъдат възпрепятствани да участват в събитието заради избухналата епидемия и масовото налагане на ограничения за пътуване от и за страната, предаде „Асошиейтид прес“. Вместо това ще бъдат излъчени техни дигитални дефилета, любопитни кадри зад кулисите и интервюта.

В резултат на болестта президентът на Италианската модна камара, Карло Капаса, предвижда 1.8% спад в продажбите на луксозни продукти в първата половина на 2020 година. Междувременно в миланския квартал „Монтенаполеоне“, където се намират бутиците на 48 прочути марки, капсулните колекции за Годината на плъха очакват наплива от китайски туристи. Освен брандовете Angela Chen, Ricostru и Hui, общо близо 1000 журналисти и клиенти от Китай ще отсъстват от събитието, което ще се проведе в периода 18-24 февруари.

Според проучване, проведено от компанията Global Blue, към 2019 г. китайските потребители са най-големите купувачи на стоки от висок клас в световен мащаб, включително и в Италия, където допринасят за 35% от оборота в сектора – повече от руснаците, арабите и американците, взети заедно.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Асен Василев: Ние предложихме Барбутов на Васил Терзиев
Тръмп поиска незабавна оставка на управителя на Фед Джером Пауъл
План за бедствия: Японските власти предупредиха 723 общини да се готвят за „мегаземетресение“
Зеленски: Преговорите между Киев и Вашингтон за американска военна помощ продължават
Австралия отне визата на рапъра Кание Уест заради песен в прослава на нацизма
Темите за "езика" и "македонската идентичност" са напът да отпаднат от доклада на ЕП за РСМ
Световната здравна организация призова целия свят да вдигне цените на алкохол, цигари и сладки напитки
Оптимизъм на борсите в Европа на фона на търговското споразумение между САЩ и Виетнам*