Новинарски агенции ще помагат на Twitter с дезинформацията

Новинарски агенции ще помагат на Twitter с дезинформацията

Twitter ще си партнира с два от най-големите международни доставчици на новинарско съдържание в опит да ограничи дезинформацията в платформата си.

Новинарските агенции „Асошиейтед Прес“ и „Ройтерс“ ще помагат на социалната мрежа да дава повече контекст и допълнителна информация около събития, които създават голям обем от публикации, пише „Би Би Си“.

От Twitter се надяват така да ограничат разпространението на подвеждащи факти, както и да гарантират бърза достъпност до точна и достоверна информация, „когато фактите са спорни“.

В момент, в който в Twitter данните около определени теми циркулират бързо и могат да са противоречиви, екипът се опитва да се противопостави на потенциално подвеждащата информация, публикувана от потребителите.

Това е първият опит на платформата да си партнира с новинарски организации за насърчаването на акуратна информация.

„Асошиейтед Прес“ и „Ройтерс“ вече работят с Facebook по проверката на факти.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Навици за постигане на висока емоционална интелигентност
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 6 до 12 октомври
На днешната дата, 6 октомври. Имен ден празнуват Тома, Томислав и Томислава
Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Над 300 000 души са засегнати от кризата с боклука в столичните райони "Люлин" и "Красно село"
Зафиров: До вторник всички министерства са длъжни да докладват готовността си за реакция при бедствия и аварии
Министерството на туризма превръща България в домакин на световен винен туристически форум