Новинарски агенции ще помагат на Twitter с дезинформацията

Новинарски агенции ще помагат на Twitter с дезинформацията

Twitter ще си партнира с два от най-големите международни доставчици на новинарско съдържание в опит да ограничи дезинформацията в платформата си.

Новинарските агенции „Асошиейтед Прес“ и „Ройтерс“ ще помагат на социалната мрежа да дава повече контекст и допълнителна информация около събития, които създават голям обем от публикации, пише „Би Би Си“.

От Twitter се надяват така да ограничат разпространението на подвеждащи факти, както и да гарантират бърза достъпност до точна и достоверна информация, „когато фактите са спорни“.

В момент, в който в Twitter данните около определени теми циркулират бързо и могат да са противоречиви, екипът се опитва да се противопостави на потенциално подвеждащата информация, публикувана от потребителите.

Това е първият опит на платформата да си партнира с новинарски организации за насърчаването на акуратна информация.

„Асошиейтед Прес“ и „Ройтерс“ вече работят с Facebook по проверката на факти.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 септември
Япония е на първо място по дял на възрастните хора в страните с население над 40 милиона
На днешната дата, 16 септември. Рождениците днес
Тръмп: Възможно е да има разговори между Путин и Зеленски „сравнително скоро“, но те се мразят много
По-малко стачки, но повече участници в трудови спорове в Германия през 2024 г.
Pavilhão Chinês: Китайският павилион, който привлича туристи от цял свят
Световен рекорд: Колекционерска картичка с лика на Меси продадена за 1,5 млн. долара
Хората, страдащи от безсъние, са по-склонни да развият деменция