Новинарски агенции ще помагат на Twitter с дезинформацията

Новинарски агенции ще помагат на Twitter с дезинформацията

Twitter ще си партнира с два от най-големите международни доставчици на новинарско съдържание в опит да ограничи дезинформацията в платформата си.

Новинарските агенции „Асошиейтед Прес“ и „Ройтерс“ ще помагат на социалната мрежа да дава повече контекст и допълнителна информация около събития, които създават голям обем от публикации, пише „Би Би Си“.

От Twitter се надяват така да ограничат разпространението на подвеждащи факти, както и да гарантират бърза достъпност до точна и достоверна информация, „когато фактите са спорни“.

В момент, в който в Twitter данните около определени теми циркулират бързо и могат да са противоречиви, екипът се опитва да се противопостави на потенциално подвеждащата информация, публикувана от потребителите.

Това е първият опит на платформата да си партнира с новинарски организации за насърчаването на акуратна информация.

„Асошиейтед Прес“ и „Ройтерс“ вече работят с Facebook по проверката на факти.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
КЕВР предлага поскъпване на тока и парното с 5% от следващия месец
Петър Дилов: Присъединяването към еврозоната ще повиши покупателната способност на българите
Тръмп: Си Цзинпин ще възобнови износа на редкоземни минерали за САЩ
Скандалният инфлуенсър Анрю Тейт остана без шофьорска книжка в Румъния
Неизвестно за известните: Модният революционер, на когото маркиза и звезди донасят късмет и пари
Защо Германия иска да отмени един от националните си празници?