Потребителите на Facebook в САЩ вече могат да блокират политическите реклами

Потребителите на Facebook в САЩ вече могат да блокират политическите реклами

Facebook дава вече възможност на потребителите да изключват всички политически реклами. Тази вече е достъпна в САЩ, където след пет месеца ще има избори. Тя ще бъде задействана и в други страни и ще важи и за Instagram, предаде Франс прес.

Чрез новата функция потребителят ще може да блокира всякакво платено агитационно съдържание, публикувано от политически формации и кандидати.

Facebook, Twitter, Youtube и техни конкуренти имат трудната задача да водят борба с дезинформацията и същевременно да гарантират свободата на словото и да останат отворени за политически дебати, отбеляза АФП.

След изборната 2016 г., когато бяха извършени мащабни операции за манипулиране на избирателите чрез социалните мрежи, бяха взети редица мерки, включително програми за проверка на фактите.

През есента Twitter забрани рекламните публикации на политическа тематика, припомня БТА. Facebook, от своя страна, разрешава този тип реклама и отказва да подлага това съдържание на проверка за достоверност. В най-популярната социална мрежа в света обаче важат стриктни правила, които не позволяват на потребителите да публикуват някои видове съдържание, например текстове, снимки и видеа, които възхваляват насилието и тероризма.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп планира мито от 100% върху вноса на чипове. Ще има изключения за фирми, които инвестират в САЩ
Доверието на украинците към Зеленски е намаляло до най-ниското ниво от около 6 месеца
Белият дом: Тръмп е готов за среща с Путин, както и със Зеленски
„F-1“ стана най-касовият спортен филм и първи по приходи в кариерата на Брад Пит
Президентът на Аржентина обеща да не ругае опонентите си след „611 обиди за 100 дни“
Здравното министерство на САЩ спира финансиране от 500 млн. долара за РНК ваксини
ЕЦБ вижда риск за стотици хиляди работни места в еврозоната, ако Китай пренасочи търговия от САЩ към Европа
Пропускането на този PR ход може да спре растежа на вашия стартъп