Продажбите на Lego са се повишили с 21% през 2020 г.

Продажбите на Lego са се повишили с 21% през 2020 г.

Приходите от директни продажби на датската компания за пластмасови конструктори Lego са се повишили с 21% на годишна база през 2020 г., показват отчетите на дружеството.

Сред основните причини за сериозния ръст са не само повечето време, което хората прекарват в домовете си заради противоепидемичните мерки по света. Компанията отбелязва значително повишение на популярността си в Китай, един от най-големите и все по-платежоспособните пазари на света. Освен това Lego е направила няколко успешни инвестиции в електронната търговия.

Добрият финансов резултат идва въпреки че компанията беше принудена временно да спре фабриките си в Мексико и Китай, а разходите й за доставки се увеличиха значително.

Въпреки това датската фирма регистрира за 2020 г. общи приходи от дейността от 6,99 млрд. долара, с 13% повече в сравнение с 2019 г.

Посещенията на сайта lego.com са се удвоили в сравнение с предходната година. Но през 2020 г. компанията успя да отвори 134 физически магазина, 91 от които бяха в Китай. Към момента фирмата има 678 брандирани магазина по целия свят и планира да отвори още 120, 80 от които – в Китай, като целта е до края на 2021 г. в азиатската страна да има 300 Lego магазина. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски: 60% от оръжията на украинската армия вече се произвеждат в Украйна
"Газпром" предупреждава Европа за риск от недостиг на газ през зимата
Операторите помолени да крият негативни реакции към Тръмп на финала на US Open
Никола Цолов втори във Формула 3, тимът му стана шампион
Държавният резерв: За 3 години са раздадени над 2 милиона литра вода
За пръв път в историята хора от общността на ЛГБТ участват официално в поклонение във Ватикана
Иван Иванов спечели титлата от Откритото първенство по тенис на САЩ при юношите
След оплаквания: OpenAI ще реорганизира екипа, отговарящ за поведението на ChatGPT