Продажбите на Lego са се повишили с 21% през 2020 г.
Приходите от директни продажби на датската компания за пластмасови конструктори Lego са се повишили с 21% на годишна база през 2020 г., показват отчетите на дружеството.
Сред основните причини за сериозния ръст са не само повечето време, което хората прекарват в домовете си заради противоепидемичните мерки по света. Компанията отбелязва значително повишение на популярността си в Китай, един от най-големите и все по-платежоспособните пазари на света. Освен това Lego е направила няколко успешни инвестиции в електронната търговия.
Добрият финансов резултат идва въпреки че компанията беше принудена временно да спре фабриките си в Мексико и Китай, а разходите й за доставки се увеличиха значително.
Въпреки това датската фирма регистрира за 2020 г. общи приходи от дейността от 6,99 млрд. долара, с 13% повече в сравнение с 2019 г.
Посещенията на сайта lego.com са се удвоили в сравнение с предходната година. Но през 2020 г. компанията успя да отвори 134 физически магазина, 91 от които бяха в Китай. Към момента фирмата има 678 брандирани магазина по целия свят и планира да отвори още 120, 80 от които – в Китай, като целта е до края на 2021 г. в азиатската страна да има 300 Lego магазина.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.