Застрахователи в САЩ връщат на клиентите си 800 млн. долара

Застрахователи в САЩ връщат на клиентите си 800 млн. долара

„Олстейт“ (Allstate), една от най-големите застрахователни групи на автомобили в САЩ, обяви, че ще върне близо 600 милиона долара на клиентите си, чиито коли  не излизат от гаражите заради пандемията от COVID-19, информира „Франс прес“.

Клиентите на „Олстейт“ ще получат близо 15 на сто от сумата по договора им през април и май. Компанията ще предложи на клиентите си и безплатна защита от кражба на самоличността онлайн до края на годината.

„Кризата се разпространява навсякъде. Заради безпрецедентния спад на пътуванията нашите клиенти ще получат обратно 600 милиона долара през идните два месеца. Това е напълно справедливо, защото когато се кара по-малко, има по-малко инциденти“, обеща в комюнике главният изпълнителен директор на групата „Олстейт“ Том Уилсън.  

Друга по-малка застрахователна компания – „Американ фемили иншурънс“ (American Family Insurance), също се ангажира да върне 200 милиона долара на клиентите си поради същите причини.

Потребителите на компанията ще разполагат с 50 долара на застрахована кола. Американските семейства обикновено имат по две коли, което означава, че много домакинства ще получат 100 долара. Дружеството ще раздаде близо 2,3 милиона чека през следващите 60 дни.

„Клиентите ни карат по-малко и следователно има по-малко искове за щети. Поради тази причина те заслужават намаление на вноските“, обясни в комюнике Телиса Янси от застрахователната компания.

Всички тези мерки от страна на застрахователите идват на фона на разрастващата се пандемията от COVID-19 в САЩ. Икономическата активност в страната се забави и мерките за самоизолация засягат по-голямата част от населението в страната, принуждавайки хората да не напускат жилищата си.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ