Clubhouse разреши даренията за създатели на съдържание

Clubhouse разреши даренията за създатели на съдържание

Приложението за аудио комуникация Clubhouse ще позволи на потребителите да изпращат пари на любимите си създатели на съдържание. Стартъпът обяви, че Clubhouse Payments е „първият от много инструменти, който ще позволи на създателите да получават пари директно в Clubhouse“, предаде TechCrunch.

По-рано съоснователят на платформата, Пол Дейвисън, обясни, че компанията ще се фокусира върху монетизация на създателите вместо върху позиционирането на реклами.

Сега всеки потребител може да изпрати определена сума към акаунта на друг човек, който е направил достъпна опцията за получаване на средства. 100% от преведените пари ще отиват при получателя, но изпращачът ще плаща такса за превода.

През януари Clubhouse събра 100 млн. долара в нов кръг финансиране и обяви, че част от тях ще бъдат заделени за програма за грантове на инфлуенсърите. Финансовата им подкрепа е един от начините стартъпът да промотира създаването на висококачествено съдържание в платформата си.

Първоначално новият инструмент ще бъде тестван върху малка група от хора, а лансирането му за останалите потребители ще става постепенно.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
На днешната дата, 8 октомври. Рождениците днес
Генеративен срещу агентен AI и как да извлечете повече ползи от тях за бизнеса
Австралийско проучване показва как бактерия може да оцелее в космическите условия
Времето: Жълти и оранжеви кодове за валежи в Северна България
Регионалният министър: Има съществени пропуски за строежите във в.с. “Елените”