Clubhouse разреши даренията за създатели на съдържание

Clubhouse разреши даренията за създатели на съдържание

Приложението за аудио комуникация Clubhouse ще позволи на потребителите да изпращат пари на любимите си създатели на съдържание. Стартъпът обяви, че Clubhouse Payments е „първият от много инструменти, който ще позволи на създателите да получават пари директно в Clubhouse“, предаде TechCrunch.

По-рано съоснователят на платформата, Пол Дейвисън, обясни, че компанията ще се фокусира върху монетизация на създателите вместо върху позиционирането на реклами.

Сега всеки потребител може да изпрати определена сума към акаунта на друг човек, който е направил достъпна опцията за получаване на средства. 100% от преведените пари ще отиват при получателя, но изпращачът ще плаща такса за превода.

През януари Clubhouse събра 100 млн. долара в нов кръг финансиране и обяви, че част от тях ще бъдат заделени за програма за грантове на инфлуенсърите. Финансовата им подкрепа е един от начините стартъпът да промотира създаването на висококачествено съдържание в платформата си.

Първоначално новият инструмент ще бъде тестван върху малка група от хора, а лансирането му за останалите потребители ще става постепенно.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Британският вътрешен министър Шабана Махмуд обяви радикални реформи в системата за убежище, вдъхновени от Дания
На днешната дата, 16 ноември. Имен ден празнува Матей
21-годишно проучване свързва пародонтозата и кариесите с повишен риск от инсулт
Защо „перфектно“ често е враг на „добро“?
Финландският президент Стуб: Малко вероятно е да има примирие в Украйна преди пролетта
Слънце и високи температури в края на уикенда
Останете близо до потенциалните клиенти въпреки тенденцията за дигитален детокс
Зеленски обяви смени в ръководствата на ключови енергийни компании