ЕС удължи разследване срещу бранд на Google

ЕС удължи разследване срещу бранд на Google

Антитръстовите регулатори на ЕС удължиха до 23 декември разследването на производителя на фитнес аксесоари Fitbit, който Google се споразумя да придобие в края на миналата година.

През август европейският орган за защита на конкуренцията започна проверка на сделката за над 2 млрд. долара, след като обяви, че твърденията на Google, че не използва данните на Fitbit за рекламни цели са недостатъчни за справяне с опасенията за конкуренцията, предаде „Ройтерс“.

По-рано от технологичния гигант отбелязаха, че състезанието между компаниите в сектора се е засилило след споразумението за Fitbit, а сред играчите са Apple, Xiaomi и Huawei.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ