ЕС удължи разследване срещу бранд на Google

ЕС удължи разследване срещу бранд на Google

Антитръстовите регулатори на ЕС удължиха до 23 декември разследването на производителя на фитнес аксесоари Fitbit, който Google се споразумя да придобие в края на миналата година.

През август европейският орган за защита на конкуренцията започна проверка на сделката за над 2 млрд. долара, след като обяви, че твърденията на Google, че не използва данните на Fitbit за рекламни цели са недостатъчни за справяне с опасенията за конкуренцията, предаде „Ройтерс“.

По-рано от технологичния гигант отбелязаха, че състезанието между компаниите в сектора се е засилило след споразумението за Fitbit, а сред играчите са Apple, Xiaomi и Huawei.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Мерц: Според гаранциите, предоставени от САЩ на Украйна, бихме могли да отблъснем руските сили
След повече от десетилетие: NASA загуби връзка с орбиталния апарат на Марс Maven
Парламентът прие на първо четене удължителният бюджет за 2026 година
Зетят на Тръмп се оттегля от офертата на Paramount Skydance за придобиване на Warner Bros. Discovery
МАЕ: Глобалното търсене на въглища достигна рекордно високо ниво тази година, очаква се спад до 2030 г.
Норвегия ще взривява собствени мостове в случай на военен конфликт
Рекорд: Испания отчете близо 100 млн. туристи през 2025 г. и дебне конкуренцията