Facebook предизвиква Clubhouse с нови аудио формати

Facebook предизвиква Clubhouse с нови аудио формати

Facebook планира да стартира няколко нови аудио продукта в опит да се конкурира с добиващата популярност социална мрежа Clubhouse, базирана на гласови записи и регистрация след покана от вече съществуващ потребител.

По думите на Марк Зукърбърг става дума за инструмент, позволяващ запис на кратко аудио на име “Soundbites”, внедряване на звукови ефекти, виртуални аудио стаи и възможност за потребителите да търсят и пускат подкасти, предаде „Ройтерс“.

Това нахлуване на Facebook на аудио пазара е продиктувано от внезапния интерес към Clubhouse, където се регистрираха редица милиардери и известни личности, включително изпълнителния директор на Tesla, Илон Мъск. Към момента обаче приложението е достъпно само за устройства с операционната система iOS на Apple. Изтеглянията ѝ са претърпели около 70% спад през март спрямо февруари, когато достигнаха високи резултати.

Лансирането на “Soundbites” ще се случи в дините месеци, предстоят и тестовете на функцията с аудио стаите, която се очаква да бъде лансирана през лятото.

За вече утвърдилите се социални медии бързият растеж на Clubhouse беше чудесно доказателство за потенциала на пазара. Затова в момента, редом с Facebook, по „клонинги“ на новата платформа работят Microsoft, Slack, Spotify и Twitter.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ