Facebook скрива рекламите на оръжейни аксесоари за непълнолетните

Facebook скрива рекламите на оръжейни аксесоари за непълнолетните

Facebook блокира показването на реклами на различни аксесоари за оръжие на стените на непълнолетните потребители на социалната мрежа, съобщи интернет порталът The Verge. Мярката е продиктувана от увеличаващите се случаи на стрелба в американски училища.

Представител на компанията поясни, че вече е в сила пълната забрана за реклама на огнестрелни оръжия във Facebook. Но досега нищо не пречи на производителите да показват кобури, пълнители, фенери към оръжието, както и  кутии за съхраняване и снайперистка оптика.

От 21 юни рекламите на тази продукти стават недостъпни за американците под 18 г., но ще се предлагат свободно на по-възрастните потребители.

Последната стрелба в американско училище беше преди месец, на 17 май в Санта Фе, Тексас. 17-годишен застреля деветима ученици и преподавател.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Иван Иванов спечели титлата от Откритото първенство по тенис на САЩ при юношите
Ако искате да бъдете успешни, трябва да свикенте с дискомфорта
След оплаквания: OpenAI ще реорганизира екипа, отговарящ за поведението на ChatGPT
Как да накарате хората от поколението Z да станат лоялни клиенти?
Ограничените военни възможности на Европа показват защо тя отчаяно се нуждае от помощ от САЩ
Зеленски отхвърли идеята на Путин за среща в Москва и го покани в Киев
На днешната дата, 7 септември. Рождениците днес
Напрежение между Сеул и Вашингтон, след като властите в САЩ задържаха над 300 южнокорейци в завод на Hyundai