Марк Зукърбърг: Facebook няма да се промени

Марк Зукърбърг: Facebook няма да се промени

„Няма да променим политиките или целите си за нищо, заради заплаха за малък процент от приходите ни или за какъвто и да било процент от приходите ни.“ Такъв коментар е направил Марк Зукърбърг по повод бойкота на рекламодатели на Facebook пред свои служители миналата седмица по информация на изданието The Information.

Главният изпълнителен директор на социалната мрежа смята, че голяма част от всичките над 500 рекламодателя, които преждевременно спряха кампаниите си, ще се завърнат обратно много скоро.

По-рано тази седмица пазарната стойност на Facebook намаля с 60 млрд. долара само за два дена, но след това цената на акциите отново продължи да расте, пише Business Insider. Сред отказалите да продължат рекламните си кампании в най-голямата социална мрежа са са Adidas, Coca-Cola, Ford, Puma, Starbucks и Unilever.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Полша спря търговски трафик за 25 млрд. евро между ЕС и Китай със затварянето на границата с Беларус
Слънцето се "събужда" и НАСА не знае причината
Над 127 млн. пътници е превозило столичното метро през 2024 г.
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
ChatGPT ще използва система за проверка на възрастта след смъртта на тийнейджър
Работна ръка под наем: устойчиво решение или временна мярка за икономиката?
Имате лош шеф? Ето как да се справите