Марк Зукърбърг: Facebook няма да се промени
„Няма да променим политиките или целите си за нищо, заради заплаха за малък процент от приходите ни или за какъвто и да било процент от приходите ни.“ Такъв коментар е направил Марк Зукърбърг по повод бойкота на рекламодатели на Facebook пред свои служители миналата седмица по информация на изданието The Information.
Главният изпълнителен директор на социалната мрежа смята, че голяма част от всичките над 500 рекламодателя, които преждевременно спряха кампаниите си, ще се завърнат обратно много скоро.
По-рано тази седмица пазарната стойност на Facebook намаля с 60 млрд. долара само за два дена, но след това цената на акциите отново продължи да расте, пише Business Insider. Сред отказалите да продължат рекламните си кампании в най-голямата социална мрежа са са Adidas, Coca-Cola, Ford, Puma, Starbucks и Unilever.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.