Мъск е продал акции на Tesla за 4 млрд. долара, за да финансира покупката на Twitter

Главният изпълнителен директор на Tesla Илон Мъск е продал свои акции в производителя на електрически автомобили на стойност около 4 млрд. долара в дните след приемането на неговата оферта за придобиване на социалната мрежа Twitter, става ясно от документите до Комисията по ценни книжа и борси на САЩ (SEC), цитирани от Си Ен Би Си.
В серия от сделки във вторник и сряда Мъск продал около 4,4 млн. акции на Tesla на цени между 870 и 1000 долара за акция. По-голямата част сделките са осъществени във вторник, когато акциите на Tesla поевтиняха с 12%
След като документите станаха публични, Мъск написа в Twitter: „Няма да има повече продажби на Tesla след днес“.
Си Ен Би Си потърси Tesla и Мъск за коментар, за да разбере как точно той планира да използва приходите и дали е продал повече акции на Tesla след 27 април, последната дата, когато според документите са осъществени сделки. Те не се отговорили веднага на искане за коментар.
В понеделник бордът на директорите на Twitter одобри предложението на Мъск да придобие компанията и да я направи частна за 54,20 долара на акция, или общо 44 млрд. долара. Сделката все още се нуждае одобрение от акционери и регулаторни органи.
Мъск се ангажира да вложи собствен капитал от около 21 млрд. долара в сделката, което предизвика спекулации, че той може да продаде значителен дял от акциите си в Tesla.
Мъск ще трябва да плати на Twitter неустойка от 1 млрд. долара, ако не успее да осигури нужното финансиране за финализиране на сделката. В същото време Twitter ще дължи 1 млрд. на Мъск, ако приеме конкурентна оферта или ако акционерите отхвърлят сделката.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Какво наистина мислят вашите клиенти?
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 15 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Какво наистина мислят вашите клиенти?
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |На днешната дата, 15 април. Рождениците днес
На днешната дата |Уникални снимки на животни, уловени в точния момент
Свят | Advertorial |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.