Nestle пуска безконтактни кафемашини

Nestle пуска безконтактни кафемашини

Nestle се готви за постпандемичен растеж с безконтактна кафемашина за офис пространствата, която може да се контролира чрез смартфон, ограничавайки възможностите за разпространение на новия коронавирус, предаде Bloomberg.

Кафето бе важен двигател за стабилните продажби на компанията миналата година, а след представянето на Nespresso преди около десетилетие Nestle направи няколко стъпки към засилване на бизнеса си с кафе, включително партньорство със Starbucks през 2018 година. В момента швейцарският гигант произвежда серията продукти за употреба у дома на веригата за кафе.

„Когато хората започнат да се връщат в офисите, може да не е в същия състав както преди COVID… Потреблението у дома ще продължи да расте“, прогнозира Дейвид Рени, ръководител на кафе брандовете на Nestle.

По думите му има големи перспективи за растеж в Китай. Миналата година компанията е отворила близо 900 обекта на Starbucks, мотивирана от възстановяването на азиатската държава от пандемията. Индия и Африка също са приоритети в експанзията.

За глобалния пазар на кафе „предизвикателството е да се гарантира, че търсенето и предлагането се поддържат в баланс“.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Сентену, ЕЦБ: Икономиката на еврозоната се нуждае от повече стимули от централната банка
Иран изстреля ракети по американска военновъздушна база в Катар, чути са експлозии над Доха
Ройтерс: Компанията DeepSeek помага на китайските военни и шпиони, заобиколя контрола на САЩ върху износа
Тайната на Ричард Брансън за справяне с колебанията
Четири партии се споразумяха за ротационно управление на Румъния
Светът на парите: Германия и Италия обмислят репатриране на златните си резерви от Ню Йорк
На днешната дата, 24 юни. Еньовден
Васил Терзиев: Няма съгласие за обща позиция за бюджета на София за 2025 г.