Nestle пуска безконтактни кафемашини

Nestle пуска безконтактни кафемашини

Nestle се готви за постпандемичен растеж с безконтактна кафемашина за офис пространствата, която може да се контролира чрез смартфон, ограничавайки възможностите за разпространение на новия коронавирус, предаде Bloomberg.

Кафето бе важен двигател за стабилните продажби на компанията миналата година, а след представянето на Nespresso преди около десетилетие Nestle направи няколко стъпки към засилване на бизнеса си с кафе, включително партньорство със Starbucks през 2018 година. В момента швейцарският гигант произвежда серията продукти за употреба у дома на веригата за кафе.

„Когато хората започнат да се връщат в офисите, може да не е в същия състав както преди COVID… Потреблението у дома ще продължи да расте“, прогнозира Дейвид Рени, ръководител на кафе брандовете на Nestle.

По думите му има големи перспективи за растеж в Китай. Миналата година компанията е отворила близо 900 обекта на Starbucks, мотивирана от възстановяването на азиатската държава от пандемията. Индия и Африка също са приоритети в експанзията.

За глобалния пазар на кафе „предизвикателството е да се гарантира, че търсенето и предлагането се поддържат в баланс“.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 24 декември. Бъдни вечер! Имен ден празнуват Евгени, Евгения, Жени
Зеленски: Последният мирен план предвижда възможно изтегляне на Украйна от изтока
САЩ отказаха визи на бивш еврокомисар и други лица заради правила в социалните мрежи
Дневните пари при командироване в страната ще станат 22 евро от януари
Квалифицираният електронен подпис става стандарт в държавната администрация
През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Времето: Обилни валежи в няколко области в западната част на страната
Лари Елисън лично гарантира над 40 млрд. долара за офертата на Paramount за придобиване на Warner Bros.