Nestle пуска безконтактни кафемашини

Nestle пуска безконтактни кафемашини

Nestle се готви за постпандемичен растеж с безконтактна кафемашина за офис пространствата, която може да се контролира чрез смартфон, ограничавайки възможностите за разпространение на новия коронавирус, предаде Bloomberg.

Кафето бе важен двигател за стабилните продажби на компанията миналата година, а след представянето на Nespresso преди около десетилетие Nestle направи няколко стъпки към засилване на бизнеса си с кафе, включително партньорство със Starbucks през 2018 година. В момента швейцарският гигант произвежда серията продукти за употреба у дома на веригата за кафе.

„Когато хората започнат да се връщат в офисите, може да не е в същия състав както преди COVID… Потреблението у дома ще продължи да расте“, прогнозира Дейвид Рени, ръководител на кафе брандовете на Nestle.

По думите му има големи перспективи за растеж в Китай. Миналата година компанията е отворила близо 900 обекта на Starbucks, мотивирана от възстановяването на азиатската държава от пандемията. Индия и Африка също са приоритети в експанзията.

За глобалния пазар на кафе „предизвикателството е да се гарантира, че търсенето и предлагането се поддържат в баланс“.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Земетресение разлюля София
Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
EК временно спира изплащането на 215 млн. евро от Плана за възстановяване и устойчивост на България
Новата икономика: Могат ли европейските фермери да спасят водния цикъл?
Бойко Борисов: Санкциите срещу Делян Пеевски са несправедливи, Бюджет 2026 няма да бъде оттеглен или преправян
Страховете от AI балон доведоха до разпродажби на световните фондови пазари
Как един рибарски остров в Китай се превърна в химическа империя?
Кандидатът на демократите Зохран Мамдани е новият кмет на Ню Йорк