Нов български софтуер автоматизира HR процесите за малкия и средния бизнес
 
                      Три-четвърти от заетите в България работят в малки и средни предприятия по официални данни на ИАНМСП и Министерство на икономиката. В същото време все повече от тези фирми срещат проблем с намирането, развитието и задържането на кадри и поставят като основен бизнес приоритет управлението на човешкия капитал. За да го правят успешно, им е нужен подходящ инструмент - система за управление на човешките ресурси. Такива системи обаче често са скъпи, част от тях са неподходящи за малки и средни организации, а при други липсват модули за HR процеси като управление на обучението, на представянето и др.
Ново облачно HR решение на ТехноЛогика е на път да даде комплексно решение за всички тези проблеми. То е специално разработено за нуждите на малките и средни предприятия и е съобразено с българското законодателство. HeRMeS eXpress е единна интегрирана система за управление на човешкия капитал, която осигурява широк набор от възможности за организиране на процесите и реализация на политиките за управление на човешките ресурси в ежедневната работа на преките ръководители.
“След 23 години лидерска позиция на HeRMeS Enterprise при големите компании, дойде време да пренесем този опит и ноу-хау в продукт и услуга, от които да се възползват малките и средните предприятия. В това решение е реализиран набор от процеси и процедури, които са подходящи за тези фирми. Подбрали сме най-доброто, доказано в българските условия.”, обясни Огнян Траянов, изпълнителен директор на ТехноЛогика, по време на представянето на новия продукт днес. “Считаме, че за такива фирми SaaS решението ще е предпочитано и защото не изисква допълнителна инвестиция в инфраструктура, лицензи и ценните днес ИТ специалисти.“, допълни той.
HeRMeS eXpress автоматизира голям набор от процедури, свързани с управлението на човешките ресурси и добри практики за изпълнението им. В системата има модули за администриране на служителите, управление на отсъствия, обучения, оценка на представянето на служителите, гъвкаво работно време, работа извън офиса и планиране и отчитане на задачи.
“Автоматизирането на процедурите помага за постигане на прозрачност, справедливост, доверие и проследимост. Всичко това осигурява увереност у висшия мениджмънт и у служителите за липса на субективизъм при взимане на решенията и допринася за изграждане на работодателската марка.”, каза още Траянов.
Всички модули в облачното решение включват Self-Service функционалности, достъпни по всяко време и от всяко място, които предоставят на служители, мениджъри и специалисти по човешки ресурси бърз и лесен достъп до информация от единната интегрирана система. HeRMeS eXpress е с интуитивен интерфейс, адаптиран за настолни и мобилни устройства, и не изисква специализирано обучение. В помощ на потребителите има видео уроци за изпълнение на процедурите.
“В тези фирми управлението на човешките ресурси се осъществява от малки екипи, в някои случаи - от един специалист, затова сред основните ползи от HeRMeS eXpress е спестяването на труд и време, които могат да се използват за комуникация със служителите и творчески дейности.”, сподели Петя Димитрова, ръководител направление „Софтуер и услуги за УЧР“ в ТехноЛогика.
Цените на новата услуга са напълно съобразени с особеностите на българския пазар и възможностите на МСП. Заплащането на софтуера се осъществява според броя служители и използваните модули, като има опции за месечно и годишно наемане, както и допълнителни отстъпки за по-дълъг период. Допълнително предимство на новата система е, че клиентите могат да добавят модули според нуждите си като те ще бъдат напълно интегрирани с вече използваните, без да се налага въвеждането на една и съща информация два пъти.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Българите плащат двойно по-ниски сметки за ток от средното за ЕС
Енергетика |Проучване на ЕЦБ: Бизнес условията в еврозоната се подобряват, изкуственият интелект процъфтява
Бизнес |Европейските фондови пазари регистрират понижения в края на седмицата*
Финанси |От „Да, България“ предлагат въвеждане на нулева ставка за реинвестираната печалба
Политика |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Круизен кораб с над 200 души на борда заседна в река Дунав заради ниско ниво на водите
Общество |Си Дзинпин призовава азиатските държави да поддържат веригите за доставки стабилни и да работят заедно в „бурните“ времена
Икономика |В навечерието на Хелоуин: Тиквата може да крие токсични тайни
Любопитно |„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Свят |Цените на петрола са се насочили към трети пореден месечен спад
Енергетика |Китай потвърди плановете си да изпрати астронавти на Луната до 2030 г.
Любопитно |Лидерите раждат ли се, или се създават?
Лидерство |Белгия и Русия си размениха в социалните мрежи заплахи с унищожение
Свят |ADVERTORIAL
 
						Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
 
						Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
 
						 
                 
                			   
              	 
                           
                         
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
	                       
                               
                               
                           
                               
                               
                           
                               
                              
Коментари
Няма въведени кометари.