„Този продукт е страхотен“: Как Amazon се бори с фалшивите ревюта?

„Този продукт е страхотен“: Как Amazon се бори с фалшивите ревюта?

Още от първите дни на съществуването на Amazon ревютата са един от ключовите фактори, на който клиентите обръщат внимание, когато искат да установят какви са качеството и автентичността на даден продукт, който се предлага в платформата. Днес има стотици хиляди ревюта, но на много от тях не може да се вярва, пише CNBC.

От Facebook групи, в които се плаща на хора за да изразяват позитивно или негативно мнение, за да действат в полза на някой, до ботовете и т.нар. „кликбейт“, лъжливата обратна връзка е все по-трудна за забелязване.

В последните няколко месеца това е довело до скок на продажбите на опасни продукти в Amazon, което действа в ущърб на онези, които продават легитимно, както и на взаимоотношенията на сайта за електронна търговия с тях.

Основаната от Джеф Безос компания силно разчита на инструментите за машинно обучение и опитни изследователи за анализа на 10 млн. ревюта седмично, а вътрешно разследване установи, че едни от най-добрите рецензенти от Великобритания участват в измами. Как брандът на стойност над 1 трлн. долара се бори с всичко това вижте във видеото.

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Израелският кабинет по сигурността одобри план за превземане на град Газа
От днес цените вече трябва да са изписани и в лева, и в евро
Сигнал за опасност: Коралите в Големия бариерен риф в Австралия избледняват рекордно
Антирекорд: Населението на Япония е намаляло с 900 000 души за една година
На днешната дата, 8 август. Имен ден празнуват Емилиан, Емилиян, Емилия
Прости стъпки, с които да преодолеете съмненията в себе си на работното място
Зам.-министър Барбалов: Очакваният спад в българския износ за САЩ заради новите мита е около 32,8%
САЩ удвоиха на 50 млн. долара наградата за ареста на венецуелския президент Николас Мадуро