Зукърбърг доволен, че потребителите стоят по-малко във Facebook

Facebook съобщи на акционерите си, че времето, прекарано в социалната мрежа, е намаляло с около 50 млн. часа през последните три месеца на годината.
Според анализаторите това значи средно 2 минути по-малко, прекарани от всеки потребител на Facebook.
Марк Зукърбърг не вижда нищо притесняващо в това. Напротив, основателят на най-голямата социална мрежа обяснява това с промените, които компанията въведе в новинарския поток, за да подобри качеството на престоя на потребителите, отбелязва "Фигаро".
„Направихме промени, които ограничават прекараното време във Facebook... Като се концентрираме върху връзките с по-богат смисъл, нашата общност и нашата компания ще бъдат по-силни в по-дългосрочен план“, заяви Зукърбърг. Той обяви наскоро, че ще жертва част от съдържанието, включително „фалшивите новини“, за да даде по-добра възможност на потребителите да общуват с приятелите си, както и да намират по-качествена информация, която наистина ги интересува.
Според прогнозите трябва да се очаква времето, прекарано във Facebook, да намалее още през следващите месеци, след въвеждането на новия режим за показване на новините.
Аудиторията на мрежата леко намалява в САЩ и Канада, но продължава да расте в света, достигайки до 1,4 млрд. души дневно, т.е. бележи ръст от 14%.
Финансовите резултати също са по-добри от предвиденото: тримесечната печалба е 4,27 млрд. долара при 3, 56 млрд. през същия период на миналата година. Оборотът е нараснал с 47% до близо 13 млрд. долара.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Агентите на ФБР: Спирането на работата на правителството застрашава националната сигурност
Свят |Digital age: Техно пробиви и открития
Технологии |Гърция сваля цените на 1000 стоки от първа необходимост в супермаркетите
Икономика |OpenAI детронира SpaceX като най-ценната частна компания в света с оценка от 500 млрд. долара
Компании |Парламентът ще обсъди на първо четене изменения в Закона за държавния бюджет
Политика |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram
Любопитно |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.