2017 г. рекордна за туризма на Япония

2017 г. рекордна за туризма на Япония

Броят на чуждестранните туристи, посетили Япония през 2017 година, превишава данните за предишната година, след като Страната на изгряващото слънце е приела повече посетители от Азия. Това сочат обявените днес данни на правителството, цитирани от ДПА.

Броят на чуждестранните туристи миналата седмица превиши рекорда от 2016 г. от 24 039 700 посетители, обяви днес на пресконференция министърът на земята, инфраструктурата, транспорта и туризма Кейичи Ишии.

Това е шестата поредна година на увеличение на броя на посетителите от чужбина от 2011 година, когато този показател спадна с близо 28 на сто спрямо предходната година до 6,2 милиона заради последиците от силното земетресение и последвалата най-тежка ядрена катастрофа в историята на страната.

През първите 9 месеца на 2017 година Япония е посрещнала 5,56 милиона посетители от Китай - най-големия туристически пазар за страната, който се е увеличил с 11 процента спрямо същия период на миналата година. Това сочат данните на Японската национална туристическа организация, уточни ДПА.

Броят на туристите от Южна Корея, която е вторият по големина пазар за японската туристическа индустрия, е скочил с 40,3 на сто до 5,22 милиона.

Експерти обясняват това рязко увеличение с промоционални стимули, нарастване на броя на круизните кораби, които акостират в японски пристанища, и активиризането на дейността на нискобюджетни компании от други азиатски страни.

Източник: БТА

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

The New York Times: Спецчасти на САЩ срещу гардове и агенти от Куба в опит да бъде отвлечен президентът Мадуро
Какво представлява Cloudflare и защо интернет се срина на 18 ноември?
Култовият екшън „Жега“ се завръща след 30 г. с вероятен състав Леонардо ди Каприо и Крисчън Бейл
31 декември и 2 януари ще бъдат неработни дни
Axios: САЩ и Русия тайно работят по нов план с 28 точки за уреждане на войната в Украйна
Математиката на отлагането
Зеленски: Украйна ще се опита да поднови отново дипломатическия процес за прекратяване на войната с Русия
Традиционният маркетинг се проваля. Ето как да спечелите вниманието на клиента