Airbnb все по-често поглежда към хотелите и лукса
Платформата Airbnb, създадена през 2008 година за наемане на обзаведени жилища на разменна основа от частни лица, вече ще предлага много повече професионални места за нощувки, например някои хотели, като част от новата й развойна стратегия, предаде Франс прес.
Преди десет години "идеята, че хората могат да пребивават в дома на непознати се смяташе за смахната. Днес милиони хора правят това всяка нощ. Ние обаче искаме да стигнем още по-далеч, така че след десет години над един милиард души годишно да се възползват от преживяването Airbnb ". Това заявява ръководителят на платформата и неин съосновател Брайън Чески в комюнике, представящо новата стратегия.
За тази цел групата ще предлага нови категории за търсене на настаняване, като къщи за гости или бутикови хотели (с няколко десетки стаи, повечето самостоятелни и с изискан дизайн), като се очаква това да привлече повече професионалисти.
Airbnb обяви също нови предложения, като жилища категория "лукс" или "плюс", проверени от представител на платформата, за да се гарантират качеството и комфорта.
За улесняване на търсенето ще бъде възможно да се въвеждат конкретни нови критерии: семейство, работа, сватбено пътешествие, групови пътувания.
С нововъведенията Airbnb навлиза още повече на територията на хотелите, но ръководителят на платформата винаги е твърдял, че целта не е да се предлагат "масови хотелски нощувки".
Airbnb, чиято централа е в Сан Франциско, "предлага 4,5 милиона места за настаняване в 81 000 градове. За десет години собствениците на наеманите жилища са спечелили 41 милиарда долара, а клиентите й са ползвали нощувки чрез платформата над 300 милиона пъти", се уточнява в комюникето.
След като много пъти бе споменавано, че Airbnb тази година ще бъде листвана на борсата, в началото на февруари Брайън Чески заяви, че този въпрос в момента не е на дневен ред.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.