Хотел ще бъде глобен до 30 000 лв. след оплакване от почиващи

Хотел ще бъде глобен до 30 000 лв. след оплакване от почиващи

Санкция за нелоялна търговска практика, която може да достигне до 30 000 лева, ще наложи Комисията за защита на потребителите на хотел, от който клиентите се оплакват заради сериозните разминавания между обещаното и получените на място условия и храна. Това каза пред Нова тв шефът на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов след като контролният орган е извършил проверка. Жена подаде сигнал до телевизията, а от хотела в Черноморец обясниха, че тя просто е искала да изкара безплатно почивката си.

„Успоредно със сигнала, който е постъпил при Вас, в нашата комисия също е постъпила жалба срещу този хотел. Ние вече извършихме проверка. Установихме, че това място за настаняване е най-ниско категоризирано – т. нар. апартамент за гости с една звезда. Проверката беше направена миналата седмица. Ще наложим санкция и тя може да достигне до 30 000 лева", заяви Маргаритов. 

Той подчерта, че не трябва да се слага щампа върху туризма у нас като цяло. Причината - Комисията за защита на потребителите е извършила около 3000 проверки по Черноморието и само в 7-8% от тях са открили нарушения.

„До няколко дни всичко това да бъде приключено със санкции, че са се рекламирали като хотел, а са само къща за гости. Когато предлагаш ол инклузив, трябва да имаш категоризация и на ресторанта. В такъв случай би се стигнало и до затваряне на обекта. За нарушения - липса на цени, може да наложим от 1000 до 3000 лева", категоричен бе Маргаритов.

Потребителят трябва да формира съзнанието на европейски гражданин и веднага да ни сигнализира, каза шефът Комисията за защита на потребителите.

Сигналите се приемат на телефон 0 700 111 22, както и на сайта на комисията, където може да се прилага и снимков материал. Има дежурни екипи в събота и неделя, както и  приемни лятото по морето, а зимата - в планинските курорти.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ