Lufthansa – единствената петзвездна авиокомпания в Европа
Днес Lufthansa стана първата авиокомпания извън Азия, която получава петзвездна сертификация от британския специалист в авиационното консултиране Skytrax. Така Lufthansa се нареди сред десетте авиокомпании, които вече са получили бленуваната от всички оценка. Журито на Skytrax от години вече присъжда пет звезди на „Първата класа“ на Lufthansa – но сега цялата авиокомпания е отличена с тази сертификация.
„Наградата е добре заслужено признание за големите ни усилия да превърнем Lufthansa отново в една от водещите първокласни авиокомпании в света“, сподели Карстен Спор, председател на изпълнителния съвет на Deutsche Lufthansa AG.
„Наваксахме, тъй като направихме огромни инвестиции в нашия авиопарк, обновихме салоните във всички самолети, въведохме дигитални услуги, открихме нови салони на летищата и подобрихме обслужването на борда и на земята. Комбинацията от първокласни предложения с качеството и професионализма на нашите служители заслужи на Lufthansa статута на петзвездна авиокомпания“, добави Спор.
„Всеки в Lufthansa трябва да се гордее от тази сертификация, особено нашите колеги в пътническите и пилотските кабини, както и тези на земята, които изпълняват обещанието ни за първокласно обслужване всеки ден в своята работа с пътниците. Убеден съм, че получаването на петата звезда се дължи най-вече на това, че нашата авиокомпания има най-добрите служители”, каза още Спор.
„Статутът на 5-звездна авиокомпания, който Lufthansa получи, е не само невероятно признание, защото е първата европейска авиокомпания, която го постига, но и ясна оценка на подобренията, които са направили през последните години – най-вече във всички сфери на предоставяните на пътниците услуги”, подчерта Едуард Плейстед главният изпълнителен директор на Skytrax
Оценяващите от Skytrax пътуват в ролята на редови пасажери. За своя рейтинг те определят качеството на обслужване на съответната авиокомпания чрез подробни оценки на земята и във въздуха в до 800 категории. Те включват обслужването на борда, комфорта на седалките, кетъринга, мерките за сигурност, развлекателната услуга по време на полет, предложенията за безмитни продажби и много други услуги.
За Skytrax последователността и постоянството, с които Lufthansa извършва модернизация на своите продукти, беше ключов фактор в решението за присъждане на петата звезда. Например салоните в „Първа класа“, „Бизнес класа“, „Премиум икономична класа“ и „Икономична класа“ бяха изцяло обновени през последните няколко години. Авиокомпанията също така разшири предлаганото обслужване тип ресторант от „Първа класа“ и към „Бизнес класа“, като с това привлече пътниците и с личното си отношение към тях.
Не по-малко важно е и да отправяме поглед в бъдещето – към новата „Бизнес класа“, която ще бъде въведена през 2020 г. с Boeing 777-9, както и към новите и дори още по-добри „Премиум икономична класа“ и „Икономична класа“. Авиокомпанията получи точки и за новото си мобилно приложение „Lufthansa“ и голямото разнообразие от дигитални услуги на земята и на борда. Стремежът е все повече да се използват дигиталните възможности за създаване на персонализирани предложения и услуги за пътниците на Lufthansa.
Освен класирането на авиокомпании, оценяващата агенция Skytrax – специализираща в областта на авиацията, публикува и ежегоден рейтинг на най-популярните авиокомпании. На Световните награди за авиокомпании за 2017 г., въз основа на резултатите от проучване сред 19,8 милиона пътници от 105 различни държави, Lufthansa спечели наградата за най-добра авиокомпания в Европа – и се нареди седма в света.
От 90-те години на 20 век Skytrax провежда проучвания сред пътниците относно качеството на авиокомпании и летища. През 1999 г. компанията връчи първите сертификации с до пет звезди. До този момент само десет авиокомпании в света са успели да получат най-високата оценка.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.