Мото-Пфое показа най- безопасния и луксозен автомобил, създаван някога от Volvo

В София се състоя официалната предпремиера на новото поколение Volvo XC90. Мото-Пфое показа най- безопасния и луксозен автомобил, създаван някога от Volvo.

Изцяло новото XC90 е визуално впечатляващ, седемместен SUV  автомобил с премиум качество, водещи в света системи за безопасност, революционна гама двигатели, ненадминато съчетание на мощност и икономия на гориво и превъзходна изработка на интериора. Моделът бележи началото на нова глава в историята на Volvo, като улавя бъдещата посока в дизайна на швеската компания.

Изцяло новата SPA технолгия на Volvo позволява на компанията да създаде първия в света SUV без компромиси. С новото XC90 клиентът получава усещане за цялостен контрол, обширно вътрешно пространство и гъвкави възможности в съчетание с пъргавината и плавния комфорт на много по-малък и по-нисък автомобил. И тъй като XC90 носи емблемата на Volvo, безопасността от световна класа е стандарт.

Изцяло новото Volvo XC90 e ексклузивно в България. Автомобилът може да бъде видян в София на живо само до 04 април – зала Rainbow plaza. Най-дългоочакваното Volvo дебютира съпроводено с виртуалната технология Oculus rift и уникален по рода си HMI дисплей.

Иновативната технология Oculus rift наподобява маска за ски и хедсет слушалки, които създават изцяло поглъщащо вниманието виртуално изживяване, което кара човек да се почувства в друг, паралелен свят. В продължение на 4 мин. всеки посредством Oculus rift системата може да се потопи в неповторима шведска атмосфера и да почувства истинския скандинавски лукс, идеално пресъздаден в новото XC90.

HMI дисплеят на Volvo пресъздава конзолата за управление на новото XC90, която е със сензорен екран, подобен на таблет. Тази система е на практика лишена от бутони и представлява изцяло нов начин, по който водачите да управляват автомобила си и да използват широк набор от интернет-базирани продукти и услуги.

Първите отзиви за новата звезда на Volvo – XC90 са изключително позитивни, а интересът на клиентите е огромен. Близо 24 000 поръчки са направени за модела в световен мащаб, преди още автомобилът да е влязъл в салоните. У нас – повече от половината квота за годината вече е продадена.

Ключови думи

Коментари
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
Подкаст „Ти водиш“: Свят на ръба, новото активно поколение и промените във формата на лично щастие 

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ