5 трика за професионална кампания в социалните мрежи с малко средства

5 трика за професионална кампания в социалните мрежи с малко средства

Социалната медийна стратегия сега е съществена част от всеки бизнес. За съжаление, много собственици на малък бизнес не разполагат с ресурси да наемат някой, специално обучен персонал да свърши тази задача и тя попада сред задълженията на действащите служители, споделя „Бизнес Инсайдър”.

Социалният медиен експерт Дейвид Лий Кинг има няколко просто съвети, които ще представят всеки бизнес в по-добра светлина с една „по-привлекателна социална медийна кампания”.

1. Покажете най-добрите си продукти.

„Тази част е лесна”, казва Кинг. Просто правете снимки на най-успешните продукти и ги публикувайте за вашите клиенти, които използват социалните мрежи – Facebook и Twitter. Кои са елементите, които трябва да изберете? Според Кинг, най-добрият подход е да се изберат нови продукти, от които потребителите все още са силно развълнувани. Като ориентир може да ви служи поведението на хората в магазините. Има ли продукт, около който клиентите продължават да се тълпят? Ако е така, това може до голяма степен да улесни избора ви.

2. Нека клиентите да опознаят вашия персонал чрез социалните медии.

Заснемането на вашите служители, дава яснота по въпросите кои са те и какво правят. Кинг казва, че това е много ефективен начин да свържете клиентите с бизнеса си. Този процес олицетворява вашия бизнес и прави социалната ви медийна кампания по-легитимна. Кинг съветва публикуваните снимки на служителите ви да са в естествената им среда. „Без костюми и вратовръзки на снимките”, категоричен е социалният експерт.

3. Използвайте професионална камера за по-добри кадри.

„В никакъв случай не снимайте с каквото ви падне”, казва Кинг. Той препоръчва снимките да се правят в близък план като изображението запълва рамката и не  позволява фона да поеме по-голяма част от снимката. В много случаи, хората виждат снимки в сайтовете за социална медия като малки миниатюри. Следователно, професионалистите трябва да правят снимки в близък план, така че фокусната точка да е ясна. Това ще гарантира привличането на вниманието на вашите клиенти.

4. Възползвайте се от осветлението, когато правите снимките, за да изглеждат по-добре.

Силната светлина е от ключово значение, за да изглежда кампанията ви по-професионално. Кинг предлага няколко съвета, за да изглеждат снимките ви по-добри, дори и да не разполагате с фото студио, като по-големите компании. Обърнете осветителните тела към обектива, без значение колко светла изглежда стаята в естествена среда. Когато правите снимките, уверете се, че светлината е зад вас. Ако сте навън, снимайте с гръб към слънцето, ако сте на закрито, заставайте с гръб към ярко осветения прозорец. Преместете лампата в близост до обекта, за да стане кадърът ви още по-изящен.

5. Използвайте социалните медии, за да предоставяте актуална информация на вашите клиенти.

Имате нов лидер на продажбите? Възможно ли е това да носи нова линия на продуктите ви? Всяко развитие на вашия бизнес може да бъде претекст да се свържете с повече клиенти в социалните медии. Когато след това дойдат да ви посетят на място, ще имат усещането, че знаят къде са, ще знаят кого да потърсят и кого да попитат за всичко, което ги интересува. Това спомага за изграждането на по-силна връзка и лоялност.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ