5 трика за професионална кампания в социалните мрежи с малко средства

5 трика за професионална кампания в социалните мрежи с малко средства

Социалната медийна стратегия сега е съществена част от всеки бизнес. За съжаление, много собственици на малък бизнес не разполагат с ресурси да наемат някой, специално обучен персонал да свърши тази задача и тя попада сред задълженията на действащите служители, споделя „Бизнес Инсайдър”.

Социалният медиен експерт Дейвид Лий Кинг има няколко просто съвети, които ще представят всеки бизнес в по-добра светлина с една „по-привлекателна социална медийна кампания”.

1. Покажете най-добрите си продукти.

„Тази част е лесна”, казва Кинг. Просто правете снимки на най-успешните продукти и ги публикувайте за вашите клиенти, които използват социалните мрежи – Facebook и Twitter. Кои са елементите, които трябва да изберете? Според Кинг, най-добрият подход е да се изберат нови продукти, от които потребителите все още са силно развълнувани. Като ориентир може да ви служи поведението на хората в магазините. Има ли продукт, около който клиентите продължават да се тълпят? Ако е така, това може до голяма степен да улесни избора ви.

2. Нека клиентите да опознаят вашия персонал чрез социалните медии.

Заснемането на вашите служители, дава яснота по въпросите кои са те и какво правят. Кинг казва, че това е много ефективен начин да свържете клиентите с бизнеса си. Този процес олицетворява вашия бизнес и прави социалната ви медийна кампания по-легитимна. Кинг съветва публикуваните снимки на служителите ви да са в естествената им среда. „Без костюми и вратовръзки на снимките”, категоричен е социалният експерт.

3. Използвайте професионална камера за по-добри кадри.

„В никакъв случай не снимайте с каквото ви падне”, казва Кинг. Той препоръчва снимките да се правят в близък план като изображението запълва рамката и не  позволява фона да поеме по-голяма част от снимката. В много случаи, хората виждат снимки в сайтовете за социална медия като малки миниатюри. Следователно, професионалистите трябва да правят снимки в близък план, така че фокусната точка да е ясна. Това ще гарантира привличането на вниманието на вашите клиенти.

4. Възползвайте се от осветлението, когато правите снимките, за да изглеждат по-добре.

Силната светлина е от ключово значение, за да изглежда кампанията ви по-професионално. Кинг предлага няколко съвета, за да изглеждат снимките ви по-добри, дори и да не разполагате с фото студио, като по-големите компании. Обърнете осветителните тела към обектива, без значение колко светла изглежда стаята в естествена среда. Когато правите снимките, уверете се, че светлината е зад вас. Ако сте навън, снимайте с гръб към слънцето, ако сте на закрито, заставайте с гръб към ярко осветения прозорец. Преместете лампата в близост до обекта, за да стане кадърът ви още по-изящен.

5. Използвайте социалните медии, за да предоставяте актуална информация на вашите клиенти.

Имате нов лидер на продажбите? Възможно ли е това да носи нова линия на продуктите ви? Всяко развитие на вашия бизнес може да бъде претекст да се свържете с повече клиенти в социалните медии. Когато след това дойдат да ви посетят на място, ще имат усещането, че знаят къде са, ще знаят кого да потърсят и кого да попитат за всичко, което ги интересува. Това спомага за изграждането на по-силна връзка и лоялност.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 24 ноември. Честит имен ден на Екатерина, Катя, Катина, Катерина, Кина
Разформироваха министерството за правителствена ефективност на САЩ
Нещата, които разграничават страхотните лидери от посредствените шефове
Щом Уолстрийт предупреждава за рисковани ИИ инвестиции и трупащи се дългове, значи нещо наистина не върви добре
Между разума и чувствата - невробиология на вечния сблъсък
Цитат на деня
Оптимизъм, но и предпазливост в нагласите на финансовите директори от Централна и Източна Европа
Министерство на туризма проверява готовността на курортите за зимния сезон