Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|„Авенди“ и Monin продължават с нов петгодишен договор 17-годишното си успешно сътрудничество
Двете компании се договориха да подновят партньорството си и залагат на разширяване на асортимента в премиум сегмента
С петгодишен договор продължава дългогодишното партньорство между компанията „Авенди“, част от „ВМ Финанс Груп“, лидер в маркетинга и дистрибуцията на водещи световни марки от бързооборотния сектор, с 22-годишен опит на пазара и френската компания Monin, производител на сиропи, ликьори и плодови пюрета.
Monin е семейна компания, основана през 1912 година, която предлага премиум продукти за над 150 пазара по света, в над 19 различни форми. Световен бранд с изключително високо качество и вкусови характеристики на продуктите си, компанията пази традицията на 3 поколения в производството си. С над 150 вида сиропи, плодови бар миксове, гурме сосове, ликьори, фрапета, кордиали и мусове, Monin е и иноватор в търсене на нови, по-креативни и неповторими вкусови формули, които да предостави на все по-взискателните потребители. Дейностите на Monin България се управляват от регионалната структура за Централна Европа, която се състои от 11 държави: Австрия, България, Белгия, Чехия, Дания, Унгария, Люксембург, Холандия, Румъния, Словакия, и Швейцария.
“Изключително сме щастливи, че заедно със световния френски бранд, с премиум качество и традиции в производството на сиропи - Monin чертаем нова перспектива на бизнес взаимоотношенията ни. За нас подновяването на партньорството с нови пет години е ключово и стратегически важно за устойчивото развитие на бизнеса ни. Освен, че то е ясен сигнал за високата оценка от страна на Monin, за постигнатите от нас резултати е и неоспоримо доказателство за плодотворните и стабилни дългогодишни взаимоотношения“, сподели Ивайло Анков, управител на „Авенди“, след подписването на договора по време на годишната конференция на Monin в Лисабон.
„Работя за марката Monin повече от 23 години, а цели 17 години отговарям за представянето на бранда на българския пазар. Впечатляващо е дългогодишното развитие на местния бизнес и сега настъпи моментът за стратегическа инвестиция в бъдещо дългосрочно партньрство. Подписването на 5-годишния договор с „Авенди“ ще ни позволи да отворим нови хоризонти и възможности и да разширим бизнес сътрудничеството си. И както е казал Хенри Форд: „Да се съберем е начало, да останем заедно е напредък, а да работим заедно е успех“, коментира Ерик Бутон, регионален търговски директор Централна Европа и Френска Полинезия при подписването на новата договореност между двете компании.
Задават се иновации в премиум сегмента
Една от новостите в портфолиото на утвърдения френски премиум бранд за следващата година са продуктите, в които все повече се залага на премахването на захарите и консервантите, като една от стратегическите цели на марката е достигане до 100% натурални съставки.
Плановете за развитие за следващата година в част от пазарите, на които бранда оперира, са да бъдат лансирани иновативни кордиали, продукти от високия клас на бранда Paragon, като новите вкусове са изработени на „парфюмериен принцип“ - с добавяне на висококачествени аромати в състава.
Колаборация с история и широки хоризонти на развитие
Партньорството между двете компании, което продължава и до днес, датира от 2006 г., като отговор на развитието на коктейлната култура и повишеното търсене на съставки за класически коктейли в страната. „Авенди“ стартира с дистрибуцията само на няколко вкуса сиропи и ликьори Monin, а днес портфолиото на компанията включва близо 100 различни вкуса, от най-класически до по-атрактивни, които нямат аналог на пазара, в няколко категории – сиропи, концентрати, ликьори, плодови миксове, гурме сосове, фрапета, топинги и кордиали. Така „Авенди“ се превръща в предпочитан партньор от едни, от най-известните коктейлни барове и заведения в страната.
Работещата формула: иновации - индивидуализирани решения за клиентите
Зад успеха на марката Моnin в България, а и по целия свят стои иновацията като цялостен подход. Всяка година компанията създава нови продукти и вкусове на база обстойни проучвания и анализи на пазари по целия свят. Именно така Monin успява да налага тенденции в сферата на миксологията и коктейлите – чрез лансиране на нови вкусове, без аналог.
От своя страна, за да може „Авенди“ успешно да налага световни трендове на българския пазар и да предлага най-доброто на консуматора, дава на своите клиенти индивидуализирани (tailor-made) решения и услуги, като организиране на тематични коктейлни вечери, мастър класове и обучения, подкрепа с дизайн и производство на рекламни материали. За да е ефективна всяка една от тези активности, подходът всеки път е различен и тясно таргетиран спрямо вида на обекта и аудиторията му. Безспорно е, че зад успешното налагане на нова тенденция на българския пазар е нужен и изключително отдаден и мотивиран екип, в който компанията постоянно инвестира.
Monin е семейство
Огромният успех, който Monin постига в България, се дължи най-вече на тясното сътрудничество между „Авенди“ и глобалния екип на Monin. Семейният дух е ключов елемент и основна ценност на Monin като компания. „Вече не продаваме само продукти, а концепции, услуги и решения“, е водещо мото за бизнеса, което Оливие Монин, собственик на компанията споделя, и което се следва от целия екип. Успехът и растежът на компанията в България се случва благодарение на приноса на централноевропейския екип, включващ Ерик Бутон, регионален директор продажби за Централна Европа и Френска Полинезия, Мартин Шламбергер, мениджър продажби за Централна Европа, Мартина Мицева, мениджър търговски маркетинг за Централна Европа и Вацлав Абрахам, експерт “Напитки“ за Централна Европа.
Променящи се трендове и нужди на потребителя
Съвременният потребител обръща все повече внимание на качеството на храната и напитките, които консумира, а желанието за качество се увеличава. Населението в градовете нараства и към момента то формира 74.5% от общото население в страната. Това обяснява тенденцията за развитието на градската култура за премиум изживявания, и услуги, в това число и коктейлната култура в страната. Рекордни са самолетните полети и пътувания в Европа и поради възможността да се пътува по-често до различни дестинации, българският консуматор вече познава и е много по-отворен към иновациите в света на премиум алкохолните и безалколни напитки и тестването на нови вкусове и комбинации.
Вкусовите предпочитания на българина
Предпочитанията на потребителите много зависят от сезона. За пролетно - летния сезон най-предпочитаните вкусове са плодовите - ягода, малина, манго, диня. Това са и най-търсените продукти, които се ползват основно в напитки като лимонади, смутита и студени чайове. През есенно- зимния сезон най-продаваните вкусове са карамел, шоколадови бисквитки, печен лешник и ванилия. Използват се основно в топли напитки, като капучино, кафе лате, горещ шоколад.
Основният канал за дистрибуция на продуктите Monin в България - е HoReCa, включващ предимно обекти като хотелски вериги, кафенета и барове. Марката се е наложила като лидер на пазара в HоRеCа канала. Ето защо в последните години една от основните цели на „Авенди“ е навлизането на продуктите на бранда в сегмента на магазините, супермаркетите, минимаркетите и киоските. Броят на „оn the go“ обектите се увеличава и консумацията на напитки, като лимонади и кафе с вкус имат голям потенциал, поради бързото и лесно приготвяне.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.