Diageo скрива алкохола за непълнолетни във Facebook

Diageo скрива алкохола за непълнолетни във Facebook

Компанията Diageo, която произвежда едни от най-продаваните алкохолни брандове в света като Baileys и Smirnoff, ще ограничи достъпа във Facebook страницата си за непълнолетни, съобщи „Дейли Телеграф”.

Според новите правила, страниците на Baileys и Smirnoff ще могат да бъдат посещавани само от потребители, навършили 18 г., а рекламите на алкохолните напитки ще се поместват само в сайтове, където над 70% от посетителите са пълнолетни.

Diageo планира над 6,5 млн. лири за реклама във Facebook догодина след добрите показатели на същата маркетинг стратегия на американския пазар. Продажбите на компанията в САЩ са се увеличили с 20% откакто е започнала да рекламира продукцията си на американската си Facebook страница.

Политиката за ограничен достъп на непълнолетни е част от цялостната корпоративна визия на британската компания Diageo, която е член на Европейския форум за разумна употреба на алкохол (The European Forum for Responsible Drinking).

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Хора и дронове търсят пантерата в Шуменското плато
България е на второ място сред държавите в Европа с "отлични" води за къпане
Еврокомисарят Екатерина Захариева: Докладът за България за еврозоната е обективен
Илияна Йотова: Въвеждането на еврото определя съдбата на всички нас оттук нататък
Избягвайте пътувания до Близкия изток, предупреждават от МВнР
България има ясен план за въвеждане на еврото от 1 януари 2026 г. 
Печатният орган на компартията на Китай срина акциите на производителя на нашумялата играчка Labubu
Това ли е опасният хищник, който броди из Шуменското плато? (ВИДЕО)