Diageo скрива алкохола за непълнолетни във Facebook

Diageo скрива алкохола за непълнолетни във Facebook

Компанията Diageo, която произвежда едни от най-продаваните алкохолни брандове в света като Baileys и Smirnoff, ще ограничи достъпа във Facebook страницата си за непълнолетни, съобщи „Дейли Телеграф”.

Според новите правила, страниците на Baileys и Smirnoff ще могат да бъдат посещавани само от потребители, навършили 18 г., а рекламите на алкохолните напитки ще се поместват само в сайтове, където над 70% от посетителите са пълнолетни.

Diageo планира над 6,5 млн. лири за реклама във Facebook догодина след добрите показатели на същата маркетинг стратегия на американския пазар. Продажбите на компанията в САЩ са се увеличили с 20% откакто е започнала да рекламира продукцията си на американската си Facebook страница.

Политиката за ограничен достъп на непълнолетни е част от цялостната корпоративна визия на британската компания Diageo, която е член на Европейския форум за разумна употреба на алкохол (The European Forum for Responsible Drinking).

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Кинозвездата Анджелина Джоли мина границата на Украйна пеша, властите задържаха бодигарда ѝ
Проучване: Разширяването на Вселената може би се забавя
Акционерите на Tesla одобриха пакета за възнаграждение на Мъск от 1 трилион долара
Решение в криза: Гръцки фермери продават за сватбени ритуали повредения си ориз
Турска минна компания откри златно находище за 1.7 милиарда долара
Борисов: Държавата смята да поеме ръководството над „Лукойл” с назначаване на особен управител
Gunvor се отказва от сделката за международните активи на "Лукойл"