Diageo скрива алкохола за непълнолетни във Facebook

Diageo скрива алкохола за непълнолетни във Facebook

Компанията Diageo, която произвежда едни от най-продаваните алкохолни брандове в света като Baileys и Smirnoff, ще ограничи достъпа във Facebook страницата си за непълнолетни, съобщи „Дейли Телеграф”.

Според новите правила, страниците на Baileys и Smirnoff ще могат да бъдат посещавани само от потребители, навършили 18 г., а рекламите на алкохолните напитки ще се поместват само в сайтове, където над 70% от посетителите са пълнолетни.

Diageo планира над 6,5 млн. лири за реклама във Facebook догодина след добрите показатели на същата маркетинг стратегия на американския пазар. Продажбите на компанията в САЩ са се увеличили с 20% откакто е започнала да рекламира продукцията си на американската си Facebook страница.

Политиката за ограничен достъп на непълнолетни е част от цялостната корпоративна визия на британската компания Diageo, която е член на Европейския форум за разумна употреба на алкохол (The European Forum for Responsible Drinking).

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Срещата между Тръмп и Путин приключи. Ще има ли сделка?
Мелания Тръмп изпрати писмо до Путин за отвлечените деца от Украйна
Може ли промяната на океанските течения да замрази Европа?
Срещнаха се: Тръмп и Путин дадоха начало на разговорите в Аляска (СНИМКИ)
Тръмп е информирал по телефона Зеленски и лидери от НАТО за срещата си с Путин в Аляска
От Брюксел: Русия не може да наложи вето върху пътя на Украйна към ЕС и НАТО
Васил Терзиев за катастрофата с нощния автобус: Нито една камера или глоба не могат да заменят личната отговорност
Президентът на Украйна ще се срещне с Доналд Тръмп на 18 август