Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Diageo скрива алкохола за непълнолетни във Facebook
Компанията Diageo, която произвежда едни от най-продаваните алкохолни брандове в света като Baileys и Smirnoff, ще ограничи достъпа във Facebook страницата си за непълнолетни, съобщи „Дейли Телеграф”.
Според новите правила, страниците на Baileys и Smirnoff ще могат да бъдат посещавани само от потребители, навършили 18 г., а рекламите на алкохолните напитки ще се поместват само в сайтове, където над 70% от посетителите са пълнолетни.
Diageo планира над 6,5 млн. лири за реклама във Facebook догодина след добрите показатели на същата маркетинг стратегия на американския пазар. Продажбите на компанията в САЩ са се увеличили с 20% откакто е започнала да рекламира продукцията си на американската си Facebook страница.
Политиката за ограничен достъп на непълнолетни е част от цялостната корпоративна визия на британската компания Diageo, която е член на Европейския форум за разумна употреба на алкохол (The European Forum for Responsible Drinking).
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.