Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Facebook покани клиенти да мислят заедно рекламни кампании
Най-голямата социална мрежа Facebook реши да привлече свои клиента за разработването на нови форми на маркетингови и рекламни кампании, съобщава The Marketing Week.
Сред членовете на "Съветът на клиентите", който ще предлага нови идеи за популяризиране на стоки и услуги във Facebook, ще се включат шефът на Coca-Cola по интегрирани маркетингови комуникации Уенди Кларк и изпълнителният директор на рекламна агенция McCann Worldgroup Ник Бриън. Съветът ще се състои общо от 12 души, които ще заседават няколко пъти годишно.
Съобщението за създаването на Съветът на клиентите съвпадна със старта на новата рекламна услуга на социалната мрежа - "Comments", чийто дизайн е създаден от агенция Leo Burnett.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.