Facebook покани клиенти да мислят заедно рекламни кампании

Facebook покани клиенти да мислят заедно рекламни кампании

Най-голямата социална мрежа Facebook реши да привлече свои клиента за разработването на нови форми на маркетингови и рекламни кампании, съобщава The Marketing Week.

Сред членовете на "Съветът на клиентите", който ще предлага нови идеи за популяризиране на стоки и услуги във Facebook, ще се включат шефът на Coca-Cola по интегрирани маркетингови комуникации Уенди Кларк и изпълнителният директор на рекламна агенция McCann Worldgroup Ник Бриън. Съветът ще се състои общо от 12 души, които ще заседават няколко пъти годишно.

Съобщението за създаването на Съветът на клиентите съвпадна със старта на новата рекламна услуга на социалната мрежа - "Comments", чийто дизайн е създаден от агенция Leo Burnett.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 24 юли. Имен ден празнува Христина
Образователното министерство въвежда интегрални задачи в изпитите след 7-и и 10-и клас и увеличава ваканциите
Renault отчита нулев ръст на продажбите за второто тримесечие на годината
Прекомерната консумация на алкохол застрашава не само здравето, но и личните финанси
Турция представи първата си хиперзвукова ракета Tayfun Block-4
Легендата BiC избра София за първия си център за споделени услуги
Пасивно-агресивните фрази, които е по-добре да не използваме
Увеличава се броят на бездомните, търсещи подслон в София