GlaxoSmithKline продаде две свои марки на японска компания

GlaxoSmithKline продаде две свои марки на японска компания

Британският фармацевтичен гигант GlaxoSmithKline (GSK) продаде марките на напитките си Lucozade и Ribena на японската корпорация Suntory за £1,35 млрд ($2,1 млрд), съобщи BBC.

GSK е решила окончателно да се изтегли от бизнеса с производство на напитки и да се съсредоточи само върху фармацията. Общите продажби на Ribena и Lucozade са в размер на $800 млн. за миналата година.

Suntory вече притежава и производителят на безалкохолни напитки Orangina Schweppes, а новата сдела ще позволи на японската компания да излезе на нови пазари.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Няма решение на Европейския съд по жалба срещу приемането на България в еврозоната
На днешната дата, 6 декември. Никулден
Борисов: Да следваме примера на Тръмп, не трябва да наливаме вода с руските активи в мелницата на войнолюбците
Бундестагът прие закона за връщане на наборната военна служба в Германия
Парадоксът на успеха – защо постигането на вашите целите няма да ви направи щастливи
Постигнато е съгласие между правителството, синдикатите и бизнеса за Бюджет 2026
Времето през уикенда: Облаци и дъжд
МААЕ съобщи, че защитният саркофаг на АЕЦ Чернобил е повреден от дрон