GlaxoSmithKline продаде две свои марки на японска компания

GlaxoSmithKline продаде две свои марки на японска компания

Британският фармацевтичен гигант GlaxoSmithKline (GSK) продаде марките на напитките си Lucozade и Ribena на японската корпорация Suntory за £1,35 млрд ($2,1 млрд), съобщи BBC.

GSK е решила окончателно да се изтегли от бизнеса с производство на напитки и да се съсредоточи само върху фармацията. Общите продажби на Ribena и Lucozade са в размер на $800 млн. за миналата година.

Suntory вече притежава и производителят на безалкохолни напитки Orangina Schweppes, а новата сдела ще позволи на японската компания да излезе на нови пазари.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Древна египетска лодка беше определена като „един от най-важните реставрационни проекти на XXI век“
Как ще се плащат данъците след въвеждане на еврото
Времето: Променлива облачност и силен вятър
Генералният секретар на НАТО отхвърля идеята за отделяне на ЕС от САЩ в сферата на отбрана
Съветът за сигурност на ООН с извънредно заседание
Последната сделка на Nvidia има една единствена цел – запазване на доминацията в AI
Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи
Дронове нарушиха дейността на летището в германския град Хановер