GlaxoSmithKline продаде две свои марки на японска компания

GlaxoSmithKline продаде две свои марки на японска компания

Британският фармацевтичен гигант GlaxoSmithKline (GSK) продаде марките на напитките си Lucozade и Ribena на японската корпорация Suntory за £1,35 млрд ($2,1 млрд), съобщи BBC.

GSK е решила окончателно да се изтегли от бизнеса с производство на напитки и да се съсредоточи само върху фармацията. Общите продажби на Ribena и Lucozade са в размер на $800 млн. за миналата година.

Suntory вече притежава и производителят на безалкохолни напитки Orangina Schweppes, а новата сдела ще позволи на японската компания да излезе на нови пазари.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Франция оправда блогърите, които твърдяха, че Бриджит Макрон е мъж със сменен пол
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Джейми Даймън с остро послание към Европа: Вие губите!
Британска суперяхта за 80 млн. паунда изгоря за 5 часа в елитния френски курорт Сен Тропе
Производителят на медицинските роботи da Vinci открива завод за 42 млрд. евро в Първомай
Неизвестно за известните: The Doors дават името, а Ерик Клептън е първият клиент на най-музикалното кафене в света
Украйна ще получи от Германия оръжейни системи с далечен обсег на действие до края на юли
Шефът на Nvidia Дженсън Хуан изравни Уорън Бъфет по богатство