GlaxoSmithKline продаде две свои марки на японска компания

GlaxoSmithKline продаде две свои марки на японска компания

Британският фармацевтичен гигант GlaxoSmithKline (GSK) продаде марките на напитките си Lucozade и Ribena на японската корпорация Suntory за £1,35 млрд ($2,1 млрд), съобщи BBC.

GSK е решила окончателно да се изтегли от бизнеса с производство на напитки и да се съсредоточи само върху фармацията. Общите продажби на Ribena и Lucozade са в размер на $800 млн. за миналата година.

Suntory вече притежава и производителят на безалкохолни напитки Orangina Schweppes, а новата сдела ще позволи на японската компания да излезе на нови пазари.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Хора и дронове търсят пантерата в Шуменското плато
България е на второ място сред държавите в Европа с "отлични" води за къпане
Еврокомисарят Екатерина Захариева: Докладът за България за еврозоната е обективен
Илияна Йотова: Въвеждането на еврото определя съдбата на всички нас оттук нататък
Избягвайте пътувания до Близкия изток, предупреждават от МВнР
България има ясен план за въвеждане на еврото от 1 януари 2026 г. 
Бизнес перспективи: "Зеленото злато", което Испания произвежда
Печатният орган на компартията на Китай срина акциите на производителя на нашумялата играчка Labubu