GlaxoSmithKline продаде две свои марки на японска компания

GlaxoSmithKline продаде две свои марки на японска компания

Британският фармацевтичен гигант GlaxoSmithKline (GSK) продаде марките на напитките си Lucozade и Ribena на японската корпорация Suntory за £1,35 млрд ($2,1 млрд), съобщи BBC.

GSK е решила окончателно да се изтегли от бизнеса с производство на напитки и да се съсредоточи само върху фармацията. Общите продажби на Ribena и Lucozade са в размер на $800 млн. за миналата година.

Suntory вече притежава и производителят на безалкохолни напитки Orangina Schweppes, а новата сдела ще позволи на японската компания да излезе на нови пазари.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На фокус следващата седмица: Финално тримесечие
България е втора по ръст на цените на пакетните почивки в ЕС през август на годишна база
Рей Далио: Златото и нефиатните валути ще бъдат по-силни средства за съхранение на стойност с нарастването на дълга на САЩ
Bloomberg: Хакери проникнаха в софтуерни устройства на Cisco в правителството на САЩ
ЕК: България може временно да бъде лишена от средства по втория транш от ПВУ ​
Културни кодове: Думите, които лъжците повтарят най-често, според изкуствения интелект
На днешната дата, 27 септември. Рождениците днес
Как да управляваме ангажиментите си по примера на Бил Гейтс?