Google персонализира търсенето (видео)

Google ще показва снимки и коментари от процъфтяващата си социална мрежа Google+, така че резултатите от търсенето в интернет да може да включват повече лична информация. Допълнителните лични щрихи към резултатите от търсене бележат още една стъпка към една от най-амбициозните цели на Google, предава www.msnbc.msn.com.

Лидерът в интернет търсачките се надява, че знае достатъчно за всеки един от своите потребители, така че да може да приспособи своите резултати, които да показват подбрана информация за всеки, който търси всичко. Различните хора трябва да започнат да виждат различни резултати от търсенето по-често, казват от Google Inc. Търсенето в Google страницата с резултатите също ще започне да показва повече съдържание от онлайн фото услугата, наречена Picasa.

Facebook и Twitter представляват заплаха за Google, защото те не позволяват на търсачката на Google да използва лавината от снимки, линкове и наблюдения, която излиза от тези мрежи. Търсачката може да стане по-полезна, ако системата й може да анализира това, което хората харесват и към което имат интерес. Google се справя с това предизвикателство, с допълнение към резултатите от услугата "Търсене, плюс твоя свят."

Функцията ще се включва автоматично на всички търсения на английски език от потребители на Google. Ако новата формула работи както Google очаква, резултатите от търсенето ще включват уместна информация, подбрана от социалната мрежа на търсачката. Това ще означава, че резултатите от търсенето ще включват и връзки към коментари, направени в мрежата в акаунта на потребителя. Заявката за търсене, която е например за порода куче, собственост на потребителя или негови приятели, може да покаже снимки на домашни любимци, които са били публикувани в Google+ и Picasa.

Google не е първата, която прави това. Търсачката Bing на Microsoft Corp включва информация към търсенията си от Facebook от май насам. По-персоналните резултати от търсенето в Google обаче са голяма стъпка, тъй като търсачката е доминираща на пазара. Тя обработва около две трети от заявки за търсене в интернет в САЩ, докато Bing обработва по-малко от една трета.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ