Google прекратява договори с големи китайски рекламодатели

Google прекратява договори с големи китайски рекламодатели

На 27 октомври интернет гигантът Google ще прекрати договорите си със седем ключови доставчици на реклама в Китай. Причината не се оповестява. Вероятно за вземането на решението са "допринесли" проблемите с цензурата, които имаше глобалната търсачка в Китай и доминирането на местен конкурент, което принуди рекламните брокери да занижат силно тарифите за Google.

„Надяваме се да намерим нови агенти, с които да си партнираме, за да осигурим дори по-добра услуга на рекламодателите“, заяви за „Ройтерс“ говорителя на Google, Синди Куин.

В понеделник Credit Suisse изчисли, че през 2009 г. седемте дистрибутора на реклама са донесли на компанията 1.5 млрд. юана или 226 млн. долара в годишния й доход, което е около 40% от китайските й приходи.

Прекратяването на договорите внуши несигурност на пазара в Китай и доведе до намаляването на придобиване на клиенти на Google в страната. Много интернет потребители в Китай предпочитат местната търсачка Baidu, вместо Google. Baidu обхваща 70% от пазара на онлайн търсене в страната.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Снаряд избухна над кортежа и охраната на вицепрезидента Джей Ди Ванс в Калифорния
Зеленски не харесва Будапеща като място за среща на върха с Путин, но би присъствал
„Файненшъл таймс“: Тръмп е призовал Зеленски да приеме условията на Путин за край на войната
Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
Шефът на НСИ: Над 41% е натрупаната за 5 години инфлация
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 20 до 26 октомври
Григор Димитров загуби пет позиции в световната ранглиста по тенис за мъже
Едни от най-големите приложения и уебсайтове в света спряха да работят