Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Google пуска няколко нови инструмента в помощ на бизнеса
 
                      Под името Brand Activate, най-голямата световна търсачка стартира нова инициатива, в която ще предложи няколко нови инструмента в помощ на бизнеса. Става въпрос за продукти като Active View и Active GRP.
Новите услуги ще помогнат на компаниите да оценяват по-ефективно успешното присъствие на техните брандове и степента им на взаимодействие с потребителите, както и да бъдат по-наясно кои фактори влияят положително на продажбите. Новите инструмените, разработени съвместно с американското Бюро за интерактивна реклама (IAB), предоставят на брандовете качествено нови стандарти за измерване на ефективността.
Така например услугата Active View позволява да се отчитат само реалните преглеждания и да се плаща само за брой видяни и прочетени реклами и обяви.
GRP пък измерва процента на аудиторията, която е била подложена на рекламно въздействие. С негова помощ рекламодателите ще имат наблюдения в реално време и ще могат да ориентират по-точно кампаниите си към бързо променящата се интернет среда. Неотдавна Google стартира и услугата за пилотно изследване на компании.
„Всичко това е само началото на нашата инициатива Brand Activate. Сигурни сме, че брандовете и рекламният бранш чакат много повече новини. Вярваме, че с новите инструменти, които предлагаме се откриват нови възможности, които ще поощрят компаниите да инвестират в Интернет, ще помогнат на рекламистите да демонстрират качествата на създаваното от тях съдържание и в крайна сметка ще стимулират настъвпането на „златна ера” в мрежата”, се казва в официалното съобщение в блога на компанията по повод старта на инициативата.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Истински късмет: Рибар, търсещ червеи, се натъкна на монети от Средновековието
Любопитно |Заради липса на пратки закриват над 200 пощенски клонове в Гърция
Свят |Популярният инвеститор Майкъл Бъри предупреди за балони на пазарите
Финанси |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Коледните бонуси в Словения стават задължителни
ЕС |Круизен кораб с над 200 души на борда заседна в река Дунав заради ниско ниво на водите
Общество |„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Свят |Българите плащат двойно по-ниски сметки за ток от средното за ЕС
Енергетика |Лишават принц Андрю от титлите му
Свят |В навечерието на Хелоуин: Тиквата може да крие токсични тайни
Любопитно |Печалбата на банките у нас нараства с близо 4 на сто на годишна база
Финанси |Си Дзинпин призовава азиатските държави да поддържат веригите за доставки стабилни и да работят заедно в „бурните“ времена
Икономика |ADVERTORIAL
 
						Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
 
						Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
 
						 
                 
                			   
              	 
                           
                         
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
	                       
                               
                               
                           
                               
                               
                           
                               
                              
Коментари
Няма въведени кометари.