Google пуска няколко нови инструмента в помощ на бизнеса

Google пуска няколко нови инструмента в помощ на бизнеса

Под името Brand Activate, най-голямата световна търсачка стартира нова инициатива, в която ще предложи няколко нови инструмента в помощ на бизнеса. Става въпрос за продукти като Active View и Active GRP.

Новите услуги ще помогнат на компаниите да оценяват по-ефективно успешното присъствие на техните брандове и степента им на взаимодействие с потребителите, както и да бъдат по-наясно кои фактори влияят положително на продажбите. Новите инструмените, разработени съвместно с американското Бюро за интерактивна реклама (IAB), предоставят на брандовете качествено нови стандарти за измерване на ефективността.

Така например услугата Active View позволява да се отчитат само реалните преглеждания и да се плаща само за брой видяни и прочетени реклами и обяви.

GRP пък измерва процента на аудиторията, която е била подложена на рекламно въздействие. С негова помощ рекламодателите ще имат наблюдения в реално време и ще могат да ориентират по-точно кампаниите си към бързо променящата се интернет среда. Неотдавна Google стартира и услугата за пилотно изследване на компании.

„Всичко това е само началото на нашата инициатива Brand Activate. Сигурни сме, че брандовете и рекламният бранш чакат много повече новини. Вярваме, че с новите инструменти, които предлагаме се откриват нови възможности, които ще поощрят компаниите да инвестират в Интернет, ще помогнат на рекламистите да демонстрират качествата на създаваното от тях съдържание и в крайна сметка ще стимулират настъвпането на „златна ера” в мрежата”, се казва в официалното съобщение в блога на компанията по повод старта на инициативата.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ