Google пуска собствена услуга за доставки

Google пуска собствена услуга за доставки

Корпорацията Google пусна собствена служба за доставки, която ще се казва Google Shopping Express. Засега услугата е достъпна само за част от жителите на Сан Франциско, които живеят край едноименния залив, предаде Ройтерс.

Доставката се извършва в самия ден на поръчка на стоката. Компанията тестваше тайно услугата в продължение на няколко месеца, като от нея се ползваха сътрудници на фирмата.

През следващата половин година услугата ще бъде безплатна. След това, когато клиентите свикнат да се ползват редовно от нея, Google планират въвеждането на тарифи. Засега не се съобщава колко ще струва доставката. Не е изключено Google да опитат да конкурират цените на Amazon и да фиксират стойността на доставките на 64-69 долара годишно, прогнозира сайтът TechCrunch.

Сред търговските мрежи, включени в новата услуга на Google, са едрите ритейлъри Target, Office Depot, Staples и Toys'R'Us, както и местните фирми Blue Bottle Coffee и Palo Alto Toy & Sport, и др. Създателите на най-популярната търсачка са в процес на привличане на повече компании към новата си мрежа.

Както отбелязва Ройтерс, като излиза на пазара за доставки, Google ще се сблъска с доста сериозни конкуренти. Така миналата година eBay презентира експресни доставки в Сан Франциско и Н Йорк, а мрежата супермаркети Wal-Mart в момента тества аналогична услуга за пет американски града, която ще се казва Walmar To Go.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 22 юли. Имен ден празнуват Магда, Магдалена, Мадлен
Държавният департамент на САЩ одобри продажба на въоръжение на България за 620 млн. долара
Зеленски обяви, че следващият кръг мирни преговори между Украйна и Русия ще бъде в сряда
Град Ню Йорк и щатът Ню Джърси очакват 3,3 млрд. долара приходи от Световното първенство по футбол през 2026 г.
Слънце и жега: Термометрите удрят 42° във вторник
Най-опасният престъпник на Еквадор беше предаден на властите в САЩ
Петролът поевтинява на фона на опасенията от задаваща се търговска война между САЩ и ЕС
Четири неща, които всяка B2B марка трябва да прави