LG се върна към печалба

 LG се върна към печалба

LG обяви консолидирани приходи от 13,3 млрд. щатски долара за второто тримесечие на 2011 г., което е ръст от 9,3% спрямо първото. Положителните резултати идват след две последователни тримесечия на загуба за технологичния гигант.

Освен това LG направи обрат с нетна печалба от 99,6 млн. долара. Оперативните приходи на компанията са в размер на 145,8 млн. долара това тримесечие, което е ръст от 21% спрямо предходното и 25% ръст спрямо същия период на миналата година. Тези резултати се дължат на по-голямата печалба на бизнеса с телевизори и намалени загуби при мобилните телефони, съобщават от компанията.

Подразделението LG Home Entertainment Company отчете ръст в продажбите спрямо предното тримесечие от 2,7% до 5 млрд. долара – благодарение на повишените приходи от продажбите на LED LCD и новите Cinema 3D телевизори, както и на общия ръст на развиващите се пазари. Оперативните приходи на филиала са 83 млн. долара за второто тримесечие, което е 10% ръст спрямо предходното. LG Mobile Communications Company, специализирана в разработването на мобилни телефони също отчете ръст на продажбите от 11,6% спрямо първото тримесечие на годината от 3 млрд. долара.

LG Home Appliance Company е с рекордно високи продажби на стойност 2,7 млрд. долара за периода април-юни 2011 г. Това е 6,9% увеличение спрямо първото тримесечие на годината и 6% спрямо същия период на 2010 г. Компанията ще се стреми да запази водещата си пазарна позиция като представя по-умни и енергийно ефективни продукти през втората половина от годината и същевременно продължава да контролира разходите, заявиха от LG.

LG Air Conditioning and Energy Solution Company e увеличила приходите си до 1,7 млрд. долара през второто тримесечие на годината, което е ръст от 29,2% спрямо предходното тримесечие и 15,3% спрямо същия период на миналата година.

За третото тримесечие на 2011 г. технологичната компания очаква умерен ръст. Планира се пускането на нови продукти на пазара в повечето големи категории и провеждането на креативни маркетингови активности около 3D продуктите на компанията. В дългосрочен план LG ще продължи да увеличава печалбата си, чрез агресивно намаляване на разходите и реализацията на стратегически инвестиции, както във вече съществуващите, така и в нови бизнес сфери, съобщават от компанията.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ