Мъск: Twitter все още е на минус, тъй като приходите от реклама намаляват

Мъск: Twitter все още е на минус, тъй като приходите от реклама намаляват

Илон Мъск заяви, че Twitter все още е на минус, тъй като приходите от реклама са паднали с близо 50 процента. Дълговете на компанията също оказват влияние, предава Ройтерс. 

"Трябва да излезем на плюс, преди да си позволим лукса да правим каквото и да било друго", заяви Мъск в Twitter.

Откакто Мъск придоби Twitter през октомври 2022 г., компанията се бори с редица проблеми, включително критики заради слабото модериране на съдържанието и отлив на много рекламодатели, които не искаха рекламите им да се появяват до неподходящо съдържание.

Наемането на Линда Якарино, бивш ръководител на рекламната дейност в NBCUniversal на Comcast, като главен изпълнителен директор показва, че продажбите на реклами остават приоритет за Twitter дори тогава, когато компанията работи за увеличаване на приходите от абонаменти. Якарино започна работа в Twitter в началото на юни.

В четвъртък Twitter съобщи, че избрани създатели на съдържание ще могат да получават част от приходите от реклама, които компанията печели. По този начин Мъск се надява да привлече повече създатели на съдържание към сайта.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 25 до 31 август
Германия може да бъде принудена да върне наборната военна служба при продължаващ недостиг на военнослужещи
5 инвестиции, на които можем да разчитаме за доходи
Мерц: Германия трябва да търси нови търговски партньори
Сърбия въвежда таван на надценките за близо 3000 стоки в търговските вериги
Германският концерн „Райнметал“ ще строи в България два завода – за артилерийски снаряди и барут
Американците се опасяват, че изкуственият интелект ще измести трайно работниците
Светът на парите: Централните банкери по света се опасяват, че ще бъдат засегнати от бурята около Фед