Мъск: Twitter все още е на минус, тъй като приходите от реклама намаляват

Мъск: Twitter все още е на минус, тъй като приходите от реклама намаляват

Илон Мъск заяви, че Twitter все още е на минус, тъй като приходите от реклама са паднали с близо 50 процента. Дълговете на компанията също оказват влияние, предава Ройтерс. 

"Трябва да излезем на плюс, преди да си позволим лукса да правим каквото и да било друго", заяви Мъск в Twitter.

Откакто Мъск придоби Twitter през октомври 2022 г., компанията се бори с редица проблеми, включително критики заради слабото модериране на съдържанието и отлив на много рекламодатели, които не искаха рекламите им да се появяват до неподходящо съдържание.

Наемането на Линда Якарино, бивш ръководител на рекламната дейност в NBCUniversal на Comcast, като главен изпълнителен директор показва, че продажбите на реклами остават приоритет за Twitter дори тогава, когато компанията работи за увеличаване на приходите от абонаменти. Якарино започна работа в Twitter в началото на юни.

В четвъртък Twitter съобщи, че избрани създатели на съдържание ще могат да получават част от приходите от реклама, които компанията печели. По този начин Мъск се надява да привлече повече създатели на съдържание към сайта.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Навици за постигане на висока емоционална интелигентност
Тръмп може да се позове на закон за извънредно положение, за да изпрати армията в американски градове
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Пореден случай: Бившият директор на руското издателство "Правда" загина след падане от прозорец
Времето: Предупреждения от първа, втора и трета степен за обилни валежи в 23 области
Великобритания се отказа да съди заподозрени за китайски шпиони в името на добрите отношения с Пекин
Какво всъщност е AI - заплаха, технологична революция, пазарен балон или просто бизнес?