Мъск: Twitter все още е на минус, тъй като приходите от реклама намаляват

Мъск: Twitter все още е на минус, тъй като приходите от реклама намаляват

Илон Мъск заяви, че Twitter все още е на минус, тъй като приходите от реклама са паднали с близо 50 процента. Дълговете на компанията също оказват влияние, предава Ройтерс. 

"Трябва да излезем на плюс, преди да си позволим лукса да правим каквото и да било друго", заяви Мъск в Twitter.

Откакто Мъск придоби Twitter през октомври 2022 г., компанията се бори с редица проблеми, включително критики заради слабото модериране на съдържанието и отлив на много рекламодатели, които не искаха рекламите им да се появяват до неподходящо съдържание.

Наемането на Линда Якарино, бивш ръководител на рекламната дейност в NBCUniversal на Comcast, като главен изпълнителен директор показва, че продажбите на реклами остават приоритет за Twitter дори тогава, когато компанията работи за увеличаване на приходите от абонаменти. Якарино започна работа в Twitter в началото на юни.

В четвъртък Twitter съобщи, че избрани създатели на съдържание ще могат да получават част от приходите от реклама, които компанията печели. По този начин Мъск се надява да привлече повече създатели на съдържание към сайта.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Украйна ще внася втечнен природен газ от Гърция през предстсоящата зима
Васил Терзиев: Повишението в цените за паркиране е отлагано от 2016 г. и отразява реалната инфлация
Финландският президент Стуб: Малко вероятно е да има примирие в Украйна преди пролетта
Освободеният във Венецуела френски гражданин Камило Кастро се завръща у дома
Британският вътрешен министър Шабана Махмуд обяви радикални реформи в системата за убежище, вдъхновени от Дания
ДКСБТ отчита спад в цените на плодове, зеленчуци и основни храни у нас
Япония подготвя икономически пакет за над 17 трилиона йени
Зеленски благодари на гръцкия президент Тасулас за подкрепата на Гърция за Украйна в енергийната област