Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|На масата има място за всички

Mastercard продължава своята традиция да подкрепя значими инициативи, като тази година представя кампанията „Храна за размисъл“ на музикалния фестивал „A to Jazz“. Кампанията, стартирала на Световния ден на бежанеца, 20 юни, използва силата на храната, за да разкаже историите на бежанци и да насърчи разбирането и съпричастността на обществото.
Популяризирането на културното разнообразие чрез храна
В рамките на фестивала от 4 до 7 юли, посетителите ще имат възможността да чуят историите на главните участници в кампанията – Сара, Саша и Халед, както и на известния шеф-готвач Имад Аларнаб, който е куратор на менюто в pop-up ресторанта „Храна за размисъл“. Менюто, създадено от шеф Аларнаб и реализирано с помощта на екипа на ресторант „Таланти“, HRC Culinary Academy Bulgaria, представя автентични вкусове от Афганистан, Украйна и Сирия. Това събитие не само предлага уникални ястия, но и споделя лични истории за културата и традициите на трима бежанци, които изграждат нов живот в България. Над 250 души вече посетиха pop-up ресторанта и поради големия интерес организаторите обявиха две нови дати – 10 и 16 юли.
На снимката от ляво надясно: Сара, Халед, шеф Имад Аларнаб и Олександра получават своите профестионални куртки с логото на pop-up eрсторанта „Храна за размисъл“. Източник: RAZKAZ Studio/All Channels Communication.
Уникална възможност за гостите на фестивала
Благодарение на подкрепата на Mastercard, гостите на A to Jazz ще могат да участват в специална томбола, използвайки своята карта за покупки на стойност от минимум 40 лева. Регистриралите своите покупки ще имат шанс да спечелят една от 1100 награди, включително 10 двойни покани за pop-up ресторанта „Храна за размисъл“ на 10 и 16 юли.
Ангажиментът на Mastercard към социални каузи
Mastercard продължава да подкрепя обществено значими инициативи, като от тази година предлага и стипендии за млади момичета от професионални училища по обществено хранене за обучение по „Culinary Arts“ в престижната HRC Academy в София. Тази програма не само предоставя висококачествено образование, но и насърчава устойчивото развитие на HoReCa сектора в България.
В същата посока е и инициативата „Mastercard Ден“, която възнаграждава картодържателите за покупки в заведения всеки първи ден от месеца. Всеки път, когато потребителите използват своята Mastercard за покупки на храна и напитки в ресторанти, барове, нощни клубове, кафенета, сладкарници и за доставки на храна за вкъщи, те получават 10% кешбек. Максималният кешбек е до 50 лева на карта на месец. За да участват, картодържателите трябва да регистрират своите карти на www.priceless.com/den. По този начин, Mastercard стимулира своите клиенти да подкрепят местните заведения и да започнат месеца с любимия си вкус, като същевременно насърчава икономическия растеж и развитието на ресторантьорския бизнес в страната.
Ключови думи
|
|
Фармацевтичната индустрия лобира пред Тръмп за поетапни мита
Свят |Столична община спира приемането на отпадъци от болниците
Общество |Денят в цифри
България |Износът на нови автомобили от ЕС бележи спад от 13% спрямо предпандемичната 2019 г.
Автомобили |Флорални води - новият хит в грижата за кожата
Стил |Битката за Гренландия: Датският премиер пристига на визита след посещението на Джей Ди Ванс
Свят |Повишават се минималният и максималният осигурителен доход
България |Уменията, от които се нуждаят всички съвременни лидери
Техники за успех |10 прости навика, с които мигновено печелим симпатии
Техники за успех |Китай започва военни учения около Тайван, представи президента Уилям Лай като „паразит“
Свят |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 31-ви март до 6-ти април
Хороскоп |Първи април: Какъв е произходът му и как го празнуват европейците?
Любопитно |Цитат на деня
Цитат на деня |

Коментари
Няма въведени кометари.