Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|На масата има място за всички
Mastercard продължава своята традиция да подкрепя значими инициативи, като тази година представя кампанията „Храна за размисъл“ на музикалния фестивал „A to Jazz“. Кампанията, стартирала на Световния ден на бежанеца, 20 юни, използва силата на храната, за да разкаже историите на бежанци и да насърчи разбирането и съпричастността на обществото.
Популяризирането на културното разнообразие чрез храна
В рамките на фестивала от 4 до 7 юли, посетителите ще имат възможността да чуят историите на главните участници в кампанията – Сара, Саша и Халед, както и на известния шеф-готвач Имад Аларнаб, който е куратор на менюто в pop-up ресторанта „Храна за размисъл“. Менюто, създадено от шеф Аларнаб и реализирано с помощта на екипа на ресторант „Таланти“, HRC Culinary Academy Bulgaria, представя автентични вкусове от Афганистан, Украйна и Сирия. Това събитие не само предлага уникални ястия, но и споделя лични истории за културата и традициите на трима бежанци, които изграждат нов живот в България. Над 250 души вече посетиха pop-up ресторанта и поради големия интерес организаторите обявиха две нови дати – 10 и 16 юли.
На снимката от ляво надясно: Сара, Халед, шеф Имад Аларнаб и Олександра получават своите профестионални куртки с логото на pop-up eрсторанта „Храна за размисъл“. Източник: RAZKAZ Studio/All Channels Communication.
Уникална възможност за гостите на фестивала
Благодарение на подкрепата на Mastercard, гостите на A to Jazz ще могат да участват в специална томбола, използвайки своята карта за покупки на стойност от минимум 40 лева. Регистриралите своите покупки ще имат шанс да спечелят една от 1100 награди, включително 10 двойни покани за pop-up ресторанта „Храна за размисъл“ на 10 и 16 юли.
Ангажиментът на Mastercard към социални каузи
Mastercard продължава да подкрепя обществено значими инициативи, като от тази година предлага и стипендии за млади момичета от професионални училища по обществено хранене за обучение по „Culinary Arts“ в престижната HRC Academy в София. Тази програма не само предоставя висококачествено образование, но и насърчава устойчивото развитие на HoReCa сектора в България.
В същата посока е и инициативата „Mastercard Ден“, която възнаграждава картодържателите за покупки в заведения всеки първи ден от месеца. Всеки път, когато потребителите използват своята Mastercard за покупки на храна и напитки в ресторанти, барове, нощни клубове, кафенета, сладкарници и за доставки на храна за вкъщи, те получават 10% кешбек. Максималният кешбек е до 50 лева на карта на месец. За да участват, картодържателите трябва да регистрират своите карти на www.priceless.com/den. По този начин, Mastercard стимулира своите клиенти да подкрепят местните заведения и да започнат месеца с любимия си вкус, като същевременно насърчава икономическия растеж и развитието на ресторантьорския бизнес в страната.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.