Pepsi пуска 1 млрд. кенчета с образа на Майкъл Джексън

Pepsi пуска 1 млрд. кенчета с образа на Майкъл Джексън

Pepsi пуска 1 млрд. кенчета с образа на Майкъл Джексън

Pepsi пуска 1 милиард кенчета с образа на Краля на попа Майкъл Джексън. Специалните кутийки са част от ексклузивното глобално партньорство на производителя на безалкохолни напитки с Estate of Michael Jackson в рамките на новата кампания "Live for Now". Кампанията ще отбележи 25-годишнината от издаването на мултиплатинения албум на краля "BAD" и турнето за представянето му, поставило рекорди в музикалната индустрия. За да отбележат невероятния принос и наследство на Michael Jackson, Pepsi, Sony Music и Estate of Michael Jackson ще създадат нови версии на музиката от легендарния албум BAD за феновете по света, за да покажат влиянието на Джексън върху муциката на сегашното столетие.

Michael Jackson имаше над 25-годишно партньорство с Pepsi. Кралят на попа се появи за първи път в реклама на марката заедно с братята си през 1983 г. в кампанията, наречена „Ново поколение”. След това Pepsi беше спонсор на турнето за албума "BAD". Образът на изпълнителя беше включен и в клиповете на Pepsi от серията „Музикални икони”, които бяха представени за първи път по време на музикалното шоу X Factor през 2011 г.

PepsiCo е глобален лидер в производството на храни и напитки с нетни приходи от 65 млрд. долара и продуктово портфолио. Под шапката на компанията са 22 марки с отделен приход от продажби от 1 млрд. долара за всяка годишно. Основните продуктови линии на компанията – Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Lay and Pepsi-Cola. Служителите на PepsiCo са обединени от ангажимента на компанията към устойчив растеж и инвестиции в здравословен живот и бъдеше за хората и планетата, което означава и успешно бъдеще за PepsiCo.

Компанията нарича тази мисия Performance with Purpose. Чрез нея PepsiCo се ангажира да предлага разнообразие от храни и напитки с вкусове, съобразени с местните вкусове, да намира иновативни начини  за намалено влияние върху околната среда чрез пестене на енергия и вода и намаляване на обема на опаковките. Част от мисията на компанията е да осигурява добра работна среда и да уважава, подкрепя и инвестира в местните общности там, където оперира.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ