Спорт и бизнес: Как HR-Networking събитие създаде стойност за обществото

Спорт и бизнес: Как HR-Networking събитие създаде стойност за обществото

През последната година спортно ориентираните корпоративни събития се утвърждават все повече като иновативен подход за инвестиция в човешкия капитал и укрепване на екипната култура. Разпознавайки нарастващата необходимост от нетрадиционни и високо въздействащи тиймбилдинг формати, екипът на CoolFit стартира развитието на спортни активности на открито като ефективен инструмент за постигане на по-висока мотивация, ангажираност и благополучие сред служителите на компаниите.

Формат, обединяващ бизнес цели и социална мисия

След поредица от множество успешно организирани корпоративни събития и водени от стремежа към здравословен начин на живот, CoolFit предприе следваща стъпка в създаването на специализирано събитие, насочено към HR професионалистите в България. В партньорство с Българската асоциация за управление на хора (БАУХ), компанията организира първото по рода си HR-Networking събитие с кауза, което съчета физическа активност, обмяна на професионален опит и благотворителна кауза за кампанията „Спорт и здраве“ в подкрепа на деца и младежи в грижа на SOS Детски селища България.

Инициативата обедини над 40 HR специалисти от водещи компании в страната да се включат в нетипично networking изживяване - вдъхновяващ поход до Черни връх. Събитието предостави възможност за изграждане на ценни професионални контакти в областта на човешките ресурси, съчетавайки физическа активност сред природата, личностно развитие и благотворителна подкрепа.

Внимателно подбрана и организирана по най-високите стандарти за безопасност, програмата се открои с професионални планински водачи, които предоставиха ценна информация за маршрута и планинските условия. Включената общополезна дихателна практика, насочена към превенция на бърнаута и справяне със стреса, водена от Даниел Липчев – фасилитатор с дългогодишен опит в психологията и йогата, допълнително подчерта важността на психофизическото благополучие като ключов елемент в съвременните HR политики.

Силата на каузата чрез стратегически принос за HR общността

В партньорство със SOS Детски селища България, инициативата генерира директна подкрепа за деца и младежи, а всяка присъединила се компания получи специален „Сертификат за принос“, чрез който CoolFit изрази признателност за ангажираността и добрия пример. В допълнение, холдингът, част от който е и CoolFit, бе предвидил и няколко награди за участниците, сред които All Inclusive уикенд за двама в луксозния Гранд Хотел Терме, идеален както за релаксация и презареждане, така и за провеждане на различен тип спортни мероприятия, 6-месечна карта CoolFit, предоставяща достъп до над 400 спортни обекта и множество индивидуални и групови активности и ваучер за спа масаж в престижния Марина Спа за пълно отпускане и възстановяване.

Отговорността към значими каузи демонстрира как съвременните компании могат да надграждат стандартите в управлението на човешките ресурси, демонстрирайки силата и сплотеността на корпоративния бизнес. Екипът на CoolFit вярва, че събитието успешно е изпълнило своята цел, а именно да разчупи стереотипа на традиционните формати за сплотяване на служителите, разкривайки потенциала на спортните мероприятия, които освен че укрепват ефективността на работния процес, влияят положително на физическото здраве и активния начин на живот.

Поглед напред

След успеха на събитието, CoolFit и БАУХ планират разширяване на този формат събития, който обединява спортни активности, професионално развитие и социална ангажираност.  С подобни каузи CoolFit не само създава стандарт за интеграция на спортни активности и социална отговорност в корпоративните стратегии, но и подтиква бизнеса да преосмисли значението на социалните придобивки.

Чрез насърчаването на здравословен начин на живот и укрепване на екипната култура, подобни идеи поставят основите за по-здравословна, продуктивна и социално ангажирана работна среда, от която печелят както служителите, така и компаниите. HR-походът до Черни връх е ярък пример за това как стратегическите партньорства и креативността могат да превърнат една идея в модел за устойчиво развитие и създаване на дългосрочна стойност – за бизнеса, за служителите и за обществото.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ