Спорт и бизнес: Как HR-Networking събитие създаде стойност за обществото

Спорт и бизнес: Как HR-Networking събитие създаде стойност за обществото

През последната година спортно ориентираните корпоративни събития се утвърждават все повече като иновативен подход за инвестиция в човешкия капитал и укрепване на екипната култура. Разпознавайки нарастващата необходимост от нетрадиционни и високо въздействащи тиймбилдинг формати, екипът на CoolFit стартира развитието на спортни активности на открито като ефективен инструмент за постигане на по-висока мотивация, ангажираност и благополучие сред служителите на компаниите.

Формат, обединяващ бизнес цели и социална мисия

След поредица от множество успешно организирани корпоративни събития и водени от стремежа към здравословен начин на живот, CoolFit предприе следваща стъпка в създаването на специализирано събитие, насочено към HR професионалистите в България. В партньорство с Българската асоциация за управление на хора (БАУХ), компанията организира първото по рода си HR-Networking събитие с кауза, което съчета физическа активност, обмяна на професионален опит и благотворителна кауза за кампанията „Спорт и здраве“ в подкрепа на деца и младежи в грижа на SOS Детски селища България.

Инициативата обедини над 40 HR специалисти от водещи компании в страната да се включат в нетипично networking изживяване - вдъхновяващ поход до Черни връх. Събитието предостави възможност за изграждане на ценни професионални контакти в областта на човешките ресурси, съчетавайки физическа активност сред природата, личностно развитие и благотворителна подкрепа.

Внимателно подбрана и организирана по най-високите стандарти за безопасност, програмата се открои с професионални планински водачи, които предоставиха ценна информация за маршрута и планинските условия. Включената общополезна дихателна практика, насочена към превенция на бърнаута и справяне със стреса, водена от Даниел Липчев – фасилитатор с дългогодишен опит в психологията и йогата, допълнително подчерта важността на психофизическото благополучие като ключов елемент в съвременните HR политики.

Силата на каузата чрез стратегически принос за HR общността

В партньорство със SOS Детски селища България, инициативата генерира директна подкрепа за деца и младежи, а всяка присъединила се компания получи специален „Сертификат за принос“, чрез който CoolFit изрази признателност за ангажираността и добрия пример. В допълнение, холдингът, част от който е и CoolFit, бе предвидил и няколко награди за участниците, сред които All Inclusive уикенд за двама в луксозния Гранд Хотел Терме, идеален както за релаксация и презареждане, така и за провеждане на различен тип спортни мероприятия, 6-месечна карта CoolFit, предоставяща достъп до над 400 спортни обекта и множество индивидуални и групови активности и ваучер за спа масаж в престижния Марина Спа за пълно отпускане и възстановяване.

Отговорността към значими каузи демонстрира как съвременните компании могат да надграждат стандартите в управлението на човешките ресурси, демонстрирайки силата и сплотеността на корпоративния бизнес. Екипът на CoolFit вярва, че събитието успешно е изпълнило своята цел, а именно да разчупи стереотипа на традиционните формати за сплотяване на служителите, разкривайки потенциала на спортните мероприятия, които освен че укрепват ефективността на работния процес, влияят положително на физическото здраве и активния начин на живот.

Поглед напред

След успеха на събитието, CoolFit и БАУХ планират разширяване на този формат събития, който обединява спортни активности, професионално развитие и социална ангажираност.  С подобни каузи CoolFit не само създава стандарт за интеграция на спортни активности и социална отговорност в корпоративните стратегии, но и подтиква бизнеса да преосмисли значението на социалните придобивки.

Чрез насърчаването на здравословен начин на живот и укрепване на екипната култура, подобни идеи поставят основите за по-здравословна, продуктивна и социално ангажирана работна среда, от която печелят както служителите, така и компаниите. HR-походът до Черни връх е ярък пример за това как стратегическите партньорства и креативността могат да превърнат една идея в модел за устойчиво развитие и създаване на дългосрочна стойност – за бизнеса, за служителите и за обществото.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Япония вдигна изтребители, след като руски стратегически бомбардировачи прелетяха над Японско море
Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
Ще плащаме ли „такса водомер”, без дори да ползваме вода?
Бързото ранно разпространение на птичи грип в Европа поражда опасения от нова криза
Орбан: Унгария работи върху начин за заобикаляне на американските санкции срещу руските петролни компании
Гърция предоставя на концесии за природен газ четири блока край Пелопонес и Крит
Продажбата на активи на „Лукойл" ще става след решение на МС при одобрение от ДАНС
Културни кодове: Кандидатстването за работа стана твърде скъпо начинание