Starbucks планира да отваря по едно кафене на всеки три дни в Индия

Starbucks планира да отваря по едно кафене на всеки три дни в Индия

Американската компания Starbucks, която притежава най-голямата в света верига от кафенета, планира да увеличи броя на магазините си в Индия до 1000 до 2028 г. Сега Tata Starbucks, която е съвместно предприятие между Starbucks и индийската Tata Consumer Products, притежава 390 кафенета в 54 индийски града. По този начин компанията планира да отваря по едно кафене на всеки три дни в Индия, се казва в прессъобщение на Starbucks.

Компанията очаква да удвои броя на служителите в Индия до 2028 г. до 4,6 хил. и възнамерява да отвори кафенета в по-малки градове в страната и на летищата, както и да разшири мрежата си от кафенета и 24-часови магазини.

„Стратегията има за цел да подобри местната работна сила, да отвори нови кафенета с подобрено обслужване и да популяризира индийско кафе на клиентите на Starbucks по целия свят“, се казва в прессъобщението на Starbucks.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Франция оправда блогърите, които твърдяха, че Бриджит Макрон е мъж със сменен пол
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Шефът на Nvidia Дженсън Хуан изравни Уорън Бъфет по богатство
Джейми Даймън с остро послание към Европа: Вие губите!
Производителят на медицинските роботи da Vinci открива завод за 42 млрд. евро в Първомай
Неизвестно за известните: The Doors дават името, а Ерик Клептън е първият клиент на най-музикалното кафене в света
Британска суперяхта за 80 млн. паунда изгоря за 5 часа в елитния френски курорт Сен Тропе