Starbucks планира да отваря по едно кафене на всеки три дни в Индия

Starbucks планира да отваря по едно кафене на всеки три дни в Индия

Американската компания Starbucks, която притежава най-голямата в света верига от кафенета, планира да увеличи броя на магазините си в Индия до 1000 до 2028 г. Сега Tata Starbucks, която е съвместно предприятие между Starbucks и индийската Tata Consumer Products, притежава 390 кафенета в 54 индийски града. По този начин компанията планира да отваря по едно кафене на всеки три дни в Индия, се казва в прессъобщение на Starbucks.

Компанията очаква да удвои броя на служителите в Индия до 2028 г. до 4,6 хил. и възнамерява да отвори кафенета в по-малки градове в страната и на летищата, както и да разшири мрежата си от кафенета и 24-часови магазини.

„Стратегията има за цел да подобри местната работна сила, да отвори нови кафенета с подобрено обслужване и да популяризира индийско кафе на клиентите на Starbucks по целия свят“, се казва в прессъобщението на Starbucks.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Гугъл“ и „Епъл“ предупреждават служители с работни визи да избягват пътувания в чужбина
Шести блок на АЕЦ „Козлодуй“ ще бъде спрян ден по-рано от планираното
Ето защо директната поща заслужава да е част от маркетинговата ви стратегия
Главният изпълнителен директор на „Стелантис“ критикува ревизирания климатичен план на ЕС
САЩ задържаха още един петролен танкер край Венецуела
Ценовият индекс на храните в България продължава да расте, сочат данни на ДКСБТ
Времето: Посрещаме астрономическата зима със слънце на запад и дъжд на изток
Епизодите на „екстремно топене“ ускоряват загубата на лед в Арктика