Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Авенди пое дистрибуцията на SONY в категория батерии и информационни носители
От началото на април лидерът в маркетинга и дистрибуцията на потребителски стоки, Авенди стана основен партньор на световно известната марка SONY в категория батерии и информационни носители. Дистрибуцията на марката ще се осъществява от новосъздадената Дивизия Нехранителни продуктиу чието портфолио вече включва продуктите на Groupе SEB (Tefal и Krups) и 3М (Scotch Brite).
Основана още през 1946 SONY бързо се превръща в една от най-известните марки в света. Продуктите на SONY са известни със своето качество и новаторски дизайн. Корпорацията има над 170 хиляди служители по цял свят и годишен оборот от над 95 милиарда долара.
Дивизия Нехранителни продукти ще развива SONY батерии и зарядни устройства, информационни носители (дискове DVD, CD, DVM видеокасети). Основната цел на дивизията ще бъде налагането на Авенди като значим дистрибутор в бизнеса с нехранителни продукти в категориите продукти за дома, личната хигиена, техника и консумативи.
„Вярвам, че новото направление в Авенди ще допринесе за разширяване на клиентската база на компанията и ще увеличи тежестта и значимостта на Авенди на пазара” – споделя Ян Скварил, изпълнителен директор на компанията.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.