Раздадоха наградите за ефективност на рекламата Effie България

Раздадоха наградите за ефективност на рекламата Effie България

4 златни, 2 сребърни и 4 бронзови статуетки бяха връчени на гала церемонията на тазгодишното пето издание на наградите за ефективност на рекламата Effie България, която се проведе в Sofia Live Club. От 30 кампании, 12 достигнаха до финала на конкурса, организиран от Българската асоциация на комуникационните агенции. Наградите отличават най-значимите постижения в маркетинговите комуникации в пет категории: „Стоки“, „Услуги“, „Промоции“, „Корпоративни комуникации“ и „Социална, политическа, медийна“.

Категория “Стоки” е водещата тази година според броя на заявките и победителите.

Златото бе присъдено на кампанията Загорка REZERVA – клиент: Загорка АД, агенция: Публисис МАРК , медиа агенция: MINDSHARE, продуцентска компания: ФИЛММЕЙКЪР, TTL агенция: NEW WAVE TTL AGENCY.

Сребърната награда отиде при Toyota Optimal Leasing - клиент: Тойота, агенция: New Moment New Ideas Company, медиа агенция: New Moment Media/MediaS.

В категорията бяха присъдени две бронзови награди: за имиджовата кампания "Кражба", клиент: Белла България, агенция: HutsJWT;

и за Ruffles Challenge, клиент: Starfoods Bulgaria, агенция: All Channels Communication Group, медиа агенция: Медия Дайрекшън, продуцентска къща: Спийдрейзър.

В категория “Услуги”: златото бе присъдено на кампанията “Да боднем Хепи” - клиент: Happy Bar & Grill, агенция: ББДО Груп, криейтив студио: Wings. Кампанията “Предприемачи” - клиент: БАНКА ДСК, агенция: NOBLE GRAPHICS, медиа агенция: Кафе Реклам София спечели сребърно Effie. Бронзовата статуетка отиде при VIVACOM и агенция New Moment New Ideas Company за кампанията “ Първият тарифен план без договор” - медиа агенция: Archer Ideas, продуцентска къща: ScreenBrothers , уеб дизайн: The Mags.

В категория “Корпоративни комуникации” наградите са: злато за “Chivas 12 Стола” - клиент: Pernod Ricard, агенция: reforma, BTL агенция: bWorks и бронз за “ Космо България Мобайл” и агенция: Ogilvy Group за кампанията “Transparency / Прозрачният телеком”.

В категория “Социална, медийна, политическа” бе присъдена само златна награда Effie – за “Между два свята”, клиент: “Fox International Channels”, агенция: reforma.

За първи път Effie България обяви първата ранглиста на най-ефективните агенции и рекламодатели въз основа на резултатите от петото издание на наградите за ефективност на рекламата Effie България. Effie Index България следва правилата на Effie Index Worldwide, въведен през 2011 г.

Effie Bulgaria постави под номер едно на агенциите Reforma – с 16 точки, следвана от NEW MOMENT NEW IDEAS COMPANY – 10 точки и ББДО ГРУП и ПУБЛИСИС МАРК с по 8 точки.

В класацията на клиентите на първото място с по 8 точки са: Загорка АД, Pernod Ricard, Fox International Channels, Happy Bar & Grill. На втора позиция са Банка ДСК и Тойота с 6 точки. Трети са Белла България, VIVACOM, Космо България Мобайл и Starfoods Bulgaria – 4 точики. NESTLE Bulgaria са четвърти с 2 точки.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ