Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Ако имаме визия за развитие, останалото е просто въпрос на време

В политиката, както и в бизнеса, устойчивото развитие е в основата на успеха. А той е свързан с дългосрочния просперитет на хората. Това означава те да имат възможност да се радват на живота и да бъдат горди да живеят в България. За да бъде постигнато това трябва да бъдат взети много смели решения, да се фокусираме върху развитието, планирането и непрекъсната комуникация за постигането на дългосрочни цели, така че всички хора да споделят една и съща визия.
Като производител на храни, „Белла България“ е силно заинтересована да произвежда в среда, която насърчава бизнес развитието. Бих искал да споделя някои от нещата, които са важни за нас:
Производството на суровини трябва да бъде стимулирано. Ако можем да разчитаме изцяло на български суровини, парите, давани за тях, ще остават в страната. Това ще означава повече работни места, развито и модерно земеделие с по-щастливи фермери. По този начин ще осигурим постоянно качество, по-ниски разходи и цени.
Трябва да стимулираме експортно ориентирания бизнес. Като осигурим постоянно качество и конкурентни (не ниски) цени, репутацията на страната и на българските производители ще се подобри. Потребителите в цял свят ще се радват на нашите продукти. България има традиции в производството на храни и заслужава да бъде оценена.
Развивайки земеделието ще привлечем чуждестранни инвестиции, които трябва да бъдат улеснени от правителството, тъй като ще допринесат за дългосрочното развитие на страната.
В заключение мога да спомена три сфери, които са изключително важни както за хората, така и за бизнеса – образованието, здравеопазването и инфраструктурата.
Първите две са свързани с необходимото качество на хора и живот. Трябва да задържим хората в страната, особено тези, които са нужни за развитието на бизнеса. Нужно е да ги стимулираме да допринасят за своето и за развитието на бизнеса. И да укрепим вярата им, че ще живеят по-добър живот в България.
Инфраструктурата е необходима, за да улесни комуникацията и транспорта с останалата част от Европа.
Страхувам се, че за всичко казано дотук трябват пари. Но както казах, ако имаме визия за развитие, останалото е просто въпрос на време.
Милтос Триантафилу, главен оперативен директор на „БЕЛЛА България“
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Samsung и SK Hynix ще се включат в проекта Stargate на OpenAI
Технологии |Инвестиционната компания Bain Capital е подала оферта за купуване на веригата Costa Coffee
Компании |Само две търговски вериги са публикували цените си на сайта "Колко струва"
България |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Samsung и SK Hynix ще се включат в проекта Stargate на OpenAI
Технологии |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Принц Уилям става пилот на хеликоптер за спешна помощ
Маркетинг |УниКредит Булбанк е банка на годината
Финанси | Advertorial |Доларът задържа печалбите си въпреки новините
Коментари |Забавно е да правиш невъзможното: 20 велики цитата от Уолт Дисни
Техники за успех | Advertorial |Млада жена е починала след падане от хотел в Слънчев бряг
България | Advertorial |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.