Ако сте „Голдман Сакс“, можете да накарате Google да върне вече изпратен имейл

Ако сте „Голдман Сакс“, можете да накарате Google да върне вече изпратен имейл

Ако сте „Голдман Сакс“, можете да накарате Google да върне вече изпратен имейл

Мечтали ли сте си някога да върнете имейл, изпратен погрешка? Ако сте „Голдман Сакс“ и разполагате с достатъчно адвокати, можете да убедите Google да ви съдейства, пише Mashable.

Интернет гигантът попречи на Gmail потребител да получи достъп до писмо с поверителна информация, което служител на „Голдман Сакс“ е изпратил.

Инцидентът се е случил на 23 юни, когато предприемач в една от най-старите инвестиционни банки в света праща без да иска имейл до домейна @gmail.com вместо до @gs.com. По този начин той предоставя поверителна клиентска информация на случаен потребител на Gmail.

Впоследствие банката отправя безпрецедентна жалба до нюйоркски съд, настоявайки Google да бъдат накарани да изтрият съобщението, за да избегнат риска от злоупотреба с лични данни. Според „Голдман Сакс“ това не представлява никакъв проблем за интернет гиганта.

В края на краищата Google блокира имейла доброволно, така че до правен прецедент, в който съда се намесва, за да накара технологичната компания да премахне конкретното писмо, не се е стигнало.

„Google се съгласи със съда да блокира имейла - заяви Андреа Рафаел, говорителка на „Голдман Сакс. – Казаха ни, че той не е отварян в промеждутъка от времето на изпращане до неговото блокиране. Клиентската информация е останала незасегната.“

Банката не разкри колко клиенти са били засегнати. Тя обаче ще предприеме допълнителни правни мерки, за да се увери, че имейлът наистина е бил изтрит от Google.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ