Бизнес събития през март - II

Бизнес събития през март - II

13 март - Конференция: Business Gets Social/ х-л „Шератон”, София/ . Форумът ще представлява интерес за предприемчивите бизнес лидери. Споделете опит и научете повече от специалисти в областта на решенията за работа в екип и социалния софтуер за бизнеса. "Social" бизнесът е нещо повече от Facebook страница или Twitter акаунт.  Социален е този бизнес, който успее максимално да се възползва от таланта и знанието на съществуващите социални кръгове, за да помогне на служителите да бъдат по-ефективни и да подобрят качеството и скоростта на бизнес операциите. Ако сега започвате или вече сте поели по пътя на социалния бизнес, запознайте се с предимствата на социалните инструменти и разберете как можете значително да подобрите бизнес възможностите

13 март - Вечерна лекция: "Стратегически подход за увеличаване на продажбите при потенциалните клиенти"/ х-л „Хилтън”, София/. На вниманието на търговците: Демотивира ли ви липсата на интерес при потенциалния клиент?  Имате ли проблеми да продавате на хора в негативни емоции?  Знаете ли как да се справите с клиент, който казва „благодаря, ще се чуем по-късно...“ и след това си вдига телефона? Посетете вечерния семинар на световноизвестния бизнес консултант Марк Де Турк и научете стратегически подход за увеличаване на продажбите при потенциалните клиенти. Технология, която можете да овладеете!

13 март - Пресконференция за обявяване на PR Приз 2012 и Шестия PR Фестивал, организирани от БДВО/ Национален пресклуб БТА, София/ . На събитието ще бъдат обявени двете най-големи ежегодни събития в сферата на комуникациите, организирани от БДВО - дванадесетото издание на конкурса "PR Приз 2012" и Шестия PR Фестивал. Пресконференцията ще се състои на 13 март, вторник, от 13.00 ч. в Национален пресклуб на БТА. Представянето ще включва новостите в „PR Приз 2012” и PR Фестивала, събитията, които се предвижда да се проведат, темата на фестивала, конкурсните категории, членовете на журито, както и сроковете, в които ще се проведат инициативите.

13 – 14 март - Национални дни на кариерата 2012 в София/ зала „Арена армеец”, София/ . Форумът е най-мащабната проява, представяща възможностите за студентски стаж и кариера, провеждан в големите университетски центрове в цялата страна от 2002 г. Тази година събитието ще се проведе за 11-ти път в седем града: София, Варна, Велико Търново, Русе, Свищов, Пловдив и Бургас. На време на проявата студентите имат възможност да изберат най-подходящата компания и длъжност за начало на своята професионална реализация. Нещо повече – преди и по време на форума имат възможност да научат какви знания, умения и качества ще са им необходими, за да разгърнат потенциала си в правилна посока.

14 март - IAB Форум България 2012/ Кемпински Хотел Зогравски, София/ - За втора поредна година IAB Форум България ще събере на едно място най- добрите български специалисти в областта на онлайн маркетинга и рекламата, за да дискутират възможностите за развитие на националния онлайн рекламен пазар. В рамките на еднодневната проява свой опит ще споделят също така чуждестранни партньори на IAB България и чужди компании.

14 март - Advanced Distribution event или Дистрибуция за напреднали/ х-л „Хилтън”, София/ . Сред темите са последните новости в ERP технологиите за дистрибуцията, представяне на специализираното решение за дистрибуция Advanced Distribution, както и тенденциите в областта на дистрибуцията.

14 март - Конференция: BUILDINGREEN BUILDINGS 2012 - "Енергийно обновяване на съществуващия сграден фонд"/ Интер-експо център, София/. Основни акценти от програмата:  Представяне на схема „Подкрепа за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради“ от ОПРР Енергийна ефективност и съществуващ сграден фонд;  Оценка на съществуващия сграден фонд и енергийното му обновяване;  Техническо, законодателно и административно обезпечаване на процеса за изпълнение на енергийното обновяване на сградния фонд; Други възможности за финансиране на проекти за енергийна ефективност.

14 – 17 март - Българска строителна седмица (BBW)/ Интер-експо център, София/. Най-авторитетната в страната международна специализирана изложба ще се проведе под патронажа на Министерството на регионалното развитие и благоустройството. Профил: Строителна техника, машини, инструменти, изолации, строителни материали, дограми, врати, прозорци, санитарно оборудване, зелено строителство, енергийна ефективност, фотограметрия, картография, геодезически инструменти. Целева група: Специалисти и широка публика.

14 – 17 март - АКВА-ТЕРМ 2012 / Интер-експо център, София/. Това е първото издание у нас на уникално по рода и мащабите си международно изложение за отопление, вентилация, климатизация, водоснабдяване и канализация, екологични технологии, басейни и възобновяема енергия. АКВА-ТЕРМ е запазена марка на австрийската фирма REED EXHIBITIONS, която е световен лидер в организирането на изложбени събития.

15 март - Обучение: "Планиране и отчетност за мениджъри"/ Учебна зала на Рейвън Консултинг, София/ . Целта на семинара е да изгради практически знания и умения по отношение на планирането и отчетността като ключове мениджърски функции.

15 март - iСеминар: "Оптимизирай бизнеса си"/ Кемпински Хотел Зографски, София/. В този iСеминар ще имате възможност да се научите да управлявате сайтовете си сами, като фокус ще бъде оптимизацията на вашия бизнес. Лекторите на iСеминар имат богат опит в реалния и работещ интернет бизнес при оптимизирането на уебсайтове и консултирането на малки и средни български компании. Всички участници в iСеминар ще получат сертификат за участие и ще имат възможност да участват в дискусиите на семинара, както и да зададат своите въпроси лично към лекторите.

15 март - CEO@UNIVERSITY: Среща с Георги Георгиев, Country Manager на Adecco Bulgaria/ Нов Български Университет, София/. Събитието е организирано от Център за качеството и кариерно развитие и Студентският съвет на Нов Български Университет, съвместно с водещата кариерна медия в България Jobs.bg и CEO.bg.  Инициативата CEO@UNIVERSITY среща лидери на водещи компании от различни индустрии със студенти от водещи университети в страната. По време на тези срещи студентите имат възможността да зададат своите въпроси на хората, вземащи решения в най-големите компании в България. А лидерите от своя страна могат да научат повече за възгледите на младите хора.

15 – 16 март - Семинар: "Контролинг и финансов мениджмънт за специалисти"/ Европейски Мениджмънт Център/ . Програмата на семинара представя три модерни методи за контролинг и финансов мениджмънт, илюстрирани с казуси. Обучението ще ви помогне да реагирате бързо и гъвкаво под натиска на бързо променящите се пазари.

20 март - Конференция: "Бизнес и образование"/ х-л „Шератон”, София/. Събитието ще направи анализ на един от най-сериозните проблеми за дългосрочното развитие на България – ниското качество на образованието и липсата на връзка между него и бизнеса. Целта на конференцията е да помогне за формулирането на ясна визия за сектора и конкретни стъпки за реформирането му. Източник: EventBox

Очаквайте третата част на „Бизнес събития през март” за периода 21-31 март.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ