Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Бизнес събития през ноември
1 ноември - Публична лекция на Дейвид Макмилан, вицепрезидент, Client Services Procurement, IBM / Аула на Софийския университет/ - лекцията, която ще започне в 16 часа, е част от глобалните лекционни сесии на компанията по случай 100-годишнината от създаването й. Дейвид Макмилан е вицепрезидент в IBM с над 27 годишен стаж в корпорацията. През тези години той е заемал редица управленски позиции - бил е Sourcing director за Европа, Близкия Изток и Африка, отговорен за управлението на $ 7 билиона, заемал е позиции като мениджър и в Америка - Global Technology Products sourcing team, Франция и Великобритания.
1 ноември - Курс по мениджмънт - управление на персонала/ Учебна зала на ЦПО "ТреинСофт", София/ - по време на обучението ще бъдат дискутирани теми за: Пирамида на мениджърските умения; Ефективната комуникация, като ключ към откриване на нуждите на служителите и мотивирането им; Делегиране и мотивация-основни мениджърски умения и как да ги прилагаме на практика? Защо е важно планирането и поставянето на SMART цели на екипа? Каскадиране на целите на организацията към служителите и определяне на KPI за оценка на резултатите и др.
1 – 6 ноември - Международен фестивал за архитектура и градска среда Sofia Architecture Week 2011/ Перформ Бизнес Център, София/ - Софийската архитектурна седмица е международен форум, представящ архитекти от България и света във формат на лекции, изложби, работилници, дебати и акции в градската среда. С всяко свое издание събитието привлича повече от 1000 посетители. Тази година темата на SAW е "Архитектура с неограничени възможности?" Целта на организаторите е да провокират критичен поглед към амбициите на архитектурата да промени света.
3 ноември - Четвърта конференция на ГФК България за маркетингови изследвания в областта на финансовия пазар/ х-л "Арена ди Сердика", София/ - в днешни дни използването на информация за пазара и за поведението на клиентите е изключително важно с оглед на променящите се изисквания и потребности. Компаниите в сектора на услугите, и в частност от финансовия пазар се опитват да разширят познанията си за днешните потребители, за да бъдат по-успешни и конкурентни. Тази година организаторите искат да насочат внимание и интерес към тенденциите в потребителското поведение и променящата се среда на финансови продукти и услуги.
3 ноември - PR Thursday: "Българските избори 2011"/ M3 College, София/ -след предизборните кампании с многобройните обещания към избирателите и отправените критики към опонентите е време за равносметка и анализ на крайния резултат от Избори 2011. Някои от темите, които ще бъдат засегнати са: С какво политиците спечелиха доверието ни? Или го изгубиха завинаги? За партии или за личности гласуваха хората? Каква беше ролята на медиите? Добре ли си свършиха работата журналистите? - Бяха ли полезни за избирателите телевизионните предизборни дебати? PR, маркетинг, пропаганда, плакатна война, директни срещи с избирателите, концерти – кое е важно и кое не? Имаше ли ефективни кампании в социалните мрежи? и др.
3 – 4 ноември - Java2Days 2011/ Интер Експо Център, София/ - за трета поредна година в София ще се проведе Java конференция с водещи световни лектори. Сред темите на форума са Java технологиите, мобилните приложения и облачните платформи (cloud platforms), Android, езикът Scala, Spring Integration Framework 2.0, cloud & Sping integration, JavaFX 2.0, JAnnocessor, JavaScript for iOS applications, HTML5 и много други.
4 ноември - Hotel - How Workshop – Велинград/ Спа Хотел Двореца, Велинград/ - уъркшопът е изцяло практически и е предназначен за хотелски мениджъри, мениджъри продажби, сътрудници продажби, собственици на малки и семейни хотели, студенти в специалност "Туризъм". Какво ще научите: Как да управлявате активно продажбите на хотелски услуги? Как да влияете върху приходите на хотела? Как ЛЕСНО и БЪРЗО да превърнете хотелския уеб сайт в ефективен канал за продажби? Как сами да създадете и управлявате онлайн маркетингови кампании? Някои "хитри" (в т.ч. и безплатни) решения за оптимизиране на дейности.
4 ноември - HR Форум: "Oтгледано бъдеще - планиране и управление на приемствеността"/ х-л Шератон, София/ - Българската асоциация за управление и развитие на човешките ресурси – БАУРЧР и КАРИЕРИ организират традиционния есенен HR Форум. Целта на събитието тази година е да се представят актуалните световни тенденции в управлението на приемствеността, да се разгледат и дискутират български и чуждестранни практики, свързани с успешни модели на развиване на талантите и заместниците. Да мислиш в перспектива е стратегия за успешно бъдеще! Да идентифицираш, привлечеш и задържиш правилните хора в компанията продължава да бъде една от водещите задачи за висшия мениджмънт на всяка компания. Задържането и отглеждането на "таланти и заместници" за ключови позиции в компанията е от особено важно значение в днешния свят на засилена конкуренция и именно затова тази година ще акцентираме на тази тема.
5 – 6 ноември - OpenFest 2011/ Интерпред-СТЦ, София/ - темите на събитието разглеждат отворените файлови формати и спецификации, софтуерът с отворен код, споделянето на знания или бизнесът с тях. На OpenFest ще намерите съмишленици, приятели или дори бизнес-партньори. За девета поредна година конференцията преплита в програмата си технически, обществени и бизнес-потоци от лекции, както отново в рамките на програмата ще се проведе и специализирания BSDcon.
7 ноември - Домейн форум/ Гранд Хотел София/ - домейн форум е първото събитие в България, свързано с програмата на ICANN за нови домейни. Форумът е насочен към Регистратори на домейни и доставчици на Интернет; Организации, които планират да кандидатстват за собствен домейн от първо ниво; Юристи с насоченост към интелектуалната собственост; Домейн регистранти и Интернет потребители; представители на академичната общност.
7 – 8 ноември - Конференция: "Енергийна ефективност и възобновяема енергия"/ х-л Шератон, София/ - част от темите, които ще бъдат дискутирани: Политики за енергийна ефективност; Енергийна ефективност на общини и сгради; Енергийна ефективност и бизнес; Възобновяеми енергийни източници.
7 – 8 ноември - Конференция BalREc 2011: "Очаквания и реалности"/ Кемпински Хотел Зографски, София/ - BalREc е конференция за инвестиционни проекти и пазар на имоти. BalREc събира експерти от най-активните компании от сферата на инвестиционните проекти в България: инвеститори, банки, консултанти, строителни компании, архитекти, пропърти и проджект мениджмънт, с цел да се дискутират и анализират тенденциите на пазара при отделните сегменти – офис, търговски, индустриални, жилищни и ваканционни проекти, икономическия климат като фактор за развитието на проектите, проблемите, които инвеститорите срещат,и добри практики и модели за стимулиране на продажбите.
9 – 12 ноември - Изложения Месомания, Светът на млякото, Булпек, Салон на виното и Интерфуд & Дринк 2011/ Интер Експо Център, София/ - в продължение на три дни пет водещи специализирани изложби от хранителната индустрия ще представят най-добрите и оригинални храни, напитки, опаковки, машини и технологии от различни страни по света. Участници са повече от 150 производители, представители и дистрибутори от хранителния бранш – колективно участие на фирми от Турция, Австрия и Италия фирми от съседните Гърция и Румъния, от Русия, Полша, Унгария, Украйна, Чехия, Индия, Шри Ланка и други държави. Специфичните храни и напитки на всяка страна са на предни позиции. Оферти за бизнес и приятни дегустации ще покажат най-силното от националната кухня на участниците.
10 – 11 ноември - Втора годишна конференция: Logistics & Supply Chain Management Fuel Market & Services/ Център за образование и култура „Илиев”, София/ -съвременната логистика безспорно е секторът с решаващо значение за индустриалното възраждане и лост при вземането на решения, касаещи държавната инфраструктурна политика. Функциите на логистиката и относително новия като история supply chain management претърпяват редица промени, свързани с развитието на индустриалното общество. От оперативно средство за решаване на транспортни проблеми, логистиката постепенно се превръща в стратегически фактор за завладяване и запазване на пазари.
10 – 11 ноември - Пети Национален Семинар: „Управление на проекти за възобновяеми енергийни източници"/ х-л “Сити Бест Уестърн”, София/ - Фокусът на семинара е поставен върху проследяването на всички актуални теми в областта на производството на енергия от възобновяеми енергийни източници, както и съществените моменти в новата нормативна рамка и нейното отражение върху осъществяването на инвестиционния процес в проекти за производство на енергия от ВЕИ. Основна цел на Семинара е да бъдат представени конкретни практически примери от опитни специалисти в сферата на ВЕИ, което да Ви даде възможността да получите една по-широка експертна представа за управлението и реализацията на Вашите бъдещи или настоящи проекти в областта на възобновяемата енергия. Семинарът е насочен както към инвеститорите във ВЕИ проекти, предприемачите, консултантите на ВЕИ проекти и институциите, финансиращи проекти за производство на енергия от възобновяеми източници, така и към представители на областните, общинските и държавните администрации ангажирани с разработването и изпълнението на програми за насърчаване използването на енергия от възобновяеми източници.
Източник: EventBox
Очаквайте втората част на „Бизнес събития през ноември” за периода 11-20 ноември.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.