Бизнес събития през юни

Бизнес събития през юни

1-2 юни - Семинар: Мениджърски умения за стратегическо планиране, анализ и контрол”/ Учебна зала на Рейвън Консултинг Груп/ - част от темите, които ще бъдат засегнати са: Мениджмънт и лидерство – прилики и разлики; Мениджърски роли и функции; Успешните управленски решения; Етапи на процеса по вземане на решение; Стратегическо планиране; Изграждане на стратегия на база на анализи и др.

2-3 юни -„Бизнес комуникации и кореспонденция - формула за успешно бизнес общуване: писмено, лично и в групи" - Визията на тренинга е да помогне на обучаемите да намалят до минимум възможността за "комуникационни недоразумения" в работата си, като подчертае най-важните фактори за успешна бизнес комуникация, а именно: наличие на ясна цел, познаване на аудиторията, ясно изразяване на основното послание и подготовка. С казуси от практиката на обучаемите се работи върху прилагането на основните правила и възприемането им като присъщ стил на комуникация и изразяване. За повече подробности www.bimec-bg.eu.

4 юни„Lean Spark Sofia - Що е то Lean и има ли почва у нас?"/ Интерпред-СТЦ София/ - за първи път в България ще бъде представено едно събитие, което е изцяло фокусирано върху Lean Философията и навлизането й в сектора на технологиите при стартиране на нов бизнес или lean start up. Поканени са не само предприемачи, но и професионалисти във всички бизнес сфери (дизайнери, програмисти, специалисти в бизнес проучване, ръководители на проекти, собственици на малки и средни предприятия и всеки, който иска да усети ползите на една по-иновативна бизнес философия).

7 юни - Форум: „Технологиите отвръщат на удара - виртуализация, облачни технологии и аутсорсинг” 2011/ х-л „Шератон”/ - Виртуализацията, облачният компютинг и аутсорсингът са трите горещи новости в ИТ сферата, които през 2011 г. ще обединят усилия в едно събитие, за да представят предимствата и бъдещето си концентрирано и с ясни примери от реалния бизнес. В търсене на пазарна адекватност и повече ресурс за фокусиране върху ключовите процеси, бизнесът активно се ориентира в морето от технологични новости и търси информация за ползите от тях в дългосрочен план. Стремеж, който се стреми да задоволи форумът „Технологиите отвръщат на удара”.

7 юни - Web How Seminar/Интер Експо Център – София/ - Семинарът е изцяло с практическа насоченост. Подходящо е за участници, които желаят да изградят своя успешен уебсайт или по-мащабен уеб проект, както и да доразвият и подобрят вече съществуващ такъв. Лекторите ще запознаят участниците с целия процес по създаване на един успешен уебсайт.

7 юни - Семинар: „Застрахователите в превенцията на изпирането на пари"/Българска стопанска камара, ул. „Алабин" №16-20/ - семинарът е организиран от Българска стопанска камара и Държавна агенция „Национална сигурност". Лектори от Дирекция „Финансово разузнаване" при ДАНС ще запознаят участниците с основните аспекти на ЗМИП и ЗМФТ: Законодателна база и нормативна уредба; Мерки срещу изпирането на пари - на всяка мярка ще бъде отделено специално внимание и ще се даде възможност за дискусия; Вътрешни правила по ЗМИП; Критерии за съмнителни операции, сделки и клиенти; Опростени мерки за идентифициране; Разширени мерки за проверка на идентификацията.

9 юни - IDC’s Enterprise Document & Output Management Solutions 2011/ х-л Arena di Serdica Residence/ - по време на събитието ще бъдат представен един разбираем поглед върху текущи управленски проблеми с фокус най-критичните фактори, влияещи върху бизнес решенията, и с поглед към увеличената продуктивност и по-голяма функционалност, включително: Интеграция на решенията за управление на документопотока и печата в организациите с ERP, CRM и други системи за корпоративна информация; Управление на корпоративното съдържание; Услуги по управление на печата и др.

9-10 юни - Тренинг: „Презентационни умени" - Целта на тренинга е да даде възможност на участниците в него да усвоят и приложат на практика различни презентационни стратегии; риторични похвати; техники за привличане и задъжане на вниманието; използване на различни средства за визуално представяне и емоционално ангажиране. За повече информация www.bimec-bg.eu.

11-12 юни - Тренинг: „Психология в продажбите“/ M3 College/ Организаторите ви предлагат нова възможност за още по-интересно и практически насочено обучение, което да ви помогне да продавате повече и с лекота. Тренингът ще заложи изцяло на интерактивния модел – голяма част от уменията ще бъдат отработени и анализирани, ще има ролеви игри, симулации, казуси, тестове, предвижда се и видеозаснемане и анализ.

11 юни - Международна конференция: „Evolution of Technical Communications 2011”/ SAP Labs Bulgaria/ - Новите похвати и тенденции в създаването, развитието и комуникирането на техническа документация ще бъдат тема на международната конференция. Сред акцентите са  видео комуникацията, социалните мрежи, оптимизирането на търсене на съдържание, съавторството, ползваемостта и гъвкавите процеси на създаване на документация.

14 юни - Семинар: „Мобилният маркетинг в България"/Център за образование и култура "Илиев", Студентски град/ - По време на семинара ще бъдат разгледани въпроси, свързани с търсенето на информация за мобилен маркетинг, банерната реклама в мобилни сайтове и изкуството на баланса между постигането на най-добрите продажби и позволеното от регулацията. Ще бъдат представени и гледните точки на доставчиците на услуги и рекламните агенции. 

15 – 19 юни - Енергиен форум 2011/ к. к. „Св. Св. Константин и Елена” - гр. Варна, Международен дом на учените „Ф. Ж. Кюри”/ - По време на форума ще бъдат обсъдени следните теми: Стратегически и структурни проблеми на енергетиката;Прогнозиране и оценка на риска; Приватизация и либерализация, маркетинг, законодателство, интеграция и интернационализация в енергийния сектор - електроцентрали, електропреносни, топлофикационни и газоснабдителни системи и др.; Ново строителство и модернизация на централи; Конвенционални електроцентрали; Ядрени електроцентрали; Комбиниран цикъл и топлоснабдителни системи и др.

16 юни - Международно изложение за енергетика и околна среда/ Интер Експо Център – София/ - Българска стопанска камара – Съюз на българския бизнес съвместно с европейската мрежа за подкрепа на МСП “Enterprise Europe Network” организират двустранни бизнес срещи в областта на енергетиката и околната среда. Главната цел на форума е създаване на международни партньорства в областта на енергетиката и околната среда. Форумът е насочен към фирми и организации от следните сектори: оборудване за производство на електроенергия и пара, оборудване за производство на възобновяема енергия, системи за пренос на енергия, технологии за опазване на околната среда и др.

22 – 23 юни - Семинар: „Управленско развитие - Разрешаване на проблеми и вземане на решения" - Целта на програмата е да развие техники за ефективно решаване на проблеми и вземане на решения и тези техники да бъдат прилагани на работното място. За повече информация www.bimec-bg.eu.

23 юни - Обучение: "Разработване и управление на Европейски проекти - начален курс"/ бизнес център "Андромеда", София/ по време на обучението ще бъдат разгледани следните теми: Характеристики и елементи на проект. Проектен цикъл; Логическа рамка - ключов инструмент за подготовка и управление на успешен проект; Разработване на проект. Анализ. Планиране. Идентификация на риска; Изпълнение, контрол и оценка на проекта; Европейките фондове в България. Как да изберем най-подходящата програма за финансиране на нашата идея; Попълване на формуляр за кандидатстване - специфика и изисквания. Какви знания и/или умения ще притежавам в края на обучението?; Основни познания и умения необходими при изготвяне на проектно предложение и др.

23 юни - Copywriting Masterclass с Драйтън Бърд/ Експо Център – София/ - Програмата включва лекции и дебати по темите: Какво да направим преди да започнем да създаваме рекламните послания?; Как да представяте по привлекателен начин, това което продавате?; Създаване на неустоимо предложение, което ще гарантира успех и продажби; Как да се вдъхновявате, да мислите и организирате процеса по създаване на успешно рекламно послание; Двете формули, които ще ви помогнат да продавате всичко каквото поискате (с изключение на няколко неща); Как да направим рекламното послание по-четимо и интересно и др. 

Източник: EventBox

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ