Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|В Индия и Канада е най-евтино да се прави бизнес
Развиващите се пазари предлагат повече от просто потенциал за растеж, те също предлагат някои от най-ниските данъчни разходи за правене на бизнес. Най-новото проучване на KPMG за конкурентноспособността изчислява, че компаниите, намиращи се в Индия, плащат около 50% по-малко данъчни разходи в сравнение с тези в САЩ.
Всъщност сред петте страни с най-ниски общи разходи за данъци четири са развиващи се пазари: Индия, Китай, Мексико и Русия. Проучването, което оценява въздействието на всички бизнес данъци, включително корпоративни подоходни данъци, данъци върху капитала, данъци върху продажбите, данъци върху имуществото и задължителните разходи за труд е установило, че данъчната конкурентоспособност на страната е силно свързана с това как данъците се изчисляват и прилагат.
Сред 14-те основни изследвани страни, извън развиващите се пазари само Канада (класирана на второ място), Обединеното кралство (шесто място) и Холандия (седмо място), предлагат по-ниски общи разходи за данъци, отколкото Съединените щати. Високите разходи за данъци, като че ли преобладават в някои части на Европа (Германия, Италия и Франция) и Азиатско-тихоокеанския регион (Австралия и Япония).
Бразилия обаче се откроява като една загадка: страната е широко призната като най-развиващия се пазар, но общите й данъчни разходи са около 43% по-високи от тези на САЩ. Общата данъчна тежест може да варира и спрямо градовете. Проучването, което сравнява 113 града в 14-те страни, е установило, че разликата в данъчната тежест между Синсинати и Сан Франциско, например е повече от 25%, тази между Осака и Токио е повече от 20%, а между Амстердам и Ротердам е едва 0,5%. Анализът се основава на информация за разходите, събрана предимно между юли 2011 г. и януари 2012.
Отдолу може да видите подреждането на страните по фактора конкурентноспособност:
1. Индия
2. Канада
3. Китай
4. Мексико
5. Русия
6. Великобритания
7. Холандия
8. САЩ
9. Германия
10. Австралия
11. Бразилия
12. Япония
13. Италия
14. Франция
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.