Делът на Nokia на пазара за мобилни телефони се срина до 25%

Делът на Nokia на пазара за мобилни телефони се срина до 25%

Проблемите за гиганта Nokia се задълбочават, след като стана ясно, че делът й на пазара за мобилни телефони е намалял до 25% през първото тримесечие на 2011 г. Това е най-ниският резултат от 14 години насам, като само за година делът е намалял с 5,6%, предаде „Франс прес“.

На 21 април „Нокиа” представи собствени данни, определяйки пазарния си дял на 29 %, спрямо 33 % през първата четвърт на 2010 г.

По-рано през годината компанията обяви радикално преструктуриране на дейността си, за да преодолее яростната конкуренция на пазара за смартфони.

Финландската компания, която имаше дял от 40 % от пазара на мобилни телефони през 2008 г., остава лидер в сектора пред „Самсунг”, който държи 16 % от пазара.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ