Рекламата във Facebook поскъпна

Рекламата във Facebook поскъпна

С 40% е поскъпнала рекламата във Facebook, тарифирана на кликване. Увеличението е за първото тримесечие на тази година спрямо предходното, съобщава маркетинговата компания Efficient Frontier.

Повишението се отнася само за автоматичната система за публикуване на обяви, обясни директорът на звеното за бизнес анализи на Efficient Frontier Сидартх Шах, цитиран от Bloomberg. В същото време тарифата за по-скъпата реклама, която се публикува на страниците на потребителите на Facebook остава без промяна.

В средата на 2010 года компанията comScore представи резултати от проучване, от които стана ясно, че рекламата в Facebook е приблизително пет пъти по-евтина в сравнение с останалите онлайн канали. По предварителни данни приходите на социалната мрежа от реклама за миналата година са около 1,86 млрд. долара. По прогнози на eMarketer, тази година Facebook ще увеличи приходите си от реклама над два пъти в сравнение с 2010 г. до 4,05 млрд. долара.

 

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

​​​​​​​Круизен кораб с над 200 души на борда заседна в река Дунав заради ниско ниво на водите
Коледните бонуси в Словения стават задължителни
„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Българите плащат двойно по-ниски сметки за ток от средното за ЕС
В навечерието на Хелоуин: Тиквата може да крие токсични тайни
Си Дзинпин призовава азиатските държави да поддържат веригите за доставки стабилни и да работят заедно в „бурните“ времена
Цените на петрола са се насочили към трети пореден месечен спад
Китай потвърди плановете си да изпрати астронавти на Луната до 2030 г.