Рекламата във Facebook поскъпна

Рекламата във Facebook поскъпна

С 40% е поскъпнала рекламата във Facebook, тарифирана на кликване. Увеличението е за първото тримесечие на тази година спрямо предходното, съобщава маркетинговата компания Efficient Frontier.

Повишението се отнася само за автоматичната система за публикуване на обяви, обясни директорът на звеното за бизнес анализи на Efficient Frontier Сидартх Шах, цитиран от Bloomberg. В същото време тарифата за по-скъпата реклама, която се публикува на страниците на потребителите на Facebook остава без промяна.

В средата на 2010 года компанията comScore представи резултати от проучване, от които стана ясно, че рекламата в Facebook е приблизително пет пъти по-евтина в сравнение с останалите онлайн канали. По предварителни данни приходите на социалната мрежа от реклама за миналата година са около 1,86 млрд. долара. По прогнози на eMarketer, тази година Facebook ще увеличи приходите си от реклама над два пъти в сравнение с 2010 г. до 4,05 млрд. долара.

 

 

Ключови думи

Коментари
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ