Рекламата във Facebook поскъпна

Рекламата във Facebook поскъпна

С 40% е поскъпнала рекламата във Facebook, тарифирана на кликване. Увеличението е за първото тримесечие на тази година спрямо предходното, съобщава маркетинговата компания Efficient Frontier.

Повишението се отнася само за автоматичната система за публикуване на обяви, обясни директорът на звеното за бизнес анализи на Efficient Frontier Сидартх Шах, цитиран от Bloomberg. В същото време тарифата за по-скъпата реклама, която се публикува на страниците на потребителите на Facebook остава без промяна.

В средата на 2010 года компанията comScore представи резултати от проучване, от които стана ясно, че рекламата в Facebook е приблизително пет пъти по-евтина в сравнение с останалите онлайн канали. По предварителни данни приходите на социалната мрежа от реклама за миналата година са около 1,86 млрд. долара. По прогнози на eMarketer, тази година Facebook ще увеличи приходите си от реклама над два пъти в сравнение с 2010 г. до 4,05 млрд. долара.

 

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Простреляха приближения до Тръмп консервативен активист Чарли Кърк
Зеленски призова за създаване на въздушен щит над Европа
Показното убийство на Чарли Кърк: ФБР издирва стрелеца, след като задържаните по-рано бяха освободени
Времето: Студен атмосферен фронт носи облаци и дъжд
Кристин Лагард приветства управителя на БНБ Димитър Радев като наблюдател в Управителния съвет на ЕЦБ
Учителски протести бележат началото на учебната година в Гърция
Учени развъждат редки и застрашени видове в най-дългата река в Китай
УНИЦЕФ: България е сред страните с най-високи нива на затлъстяване сред децата в Европа