И Pepsi започва масови съкращения

И Pepsi започва масови съкращения

Компанията за безалкохолни напитки PepsiCo ще съкрати 8700 работни места, за да спести 1,5 млрд. долара за период от три години, предава BBC. Компанията заяви, че този ход „ще повиши икономическата й конкурентоспособност" и ще предостави средства "за бъдещи инициативи за изграждане на марката и иновациите". Съкращенията ще бъдат направени в подразделения на компанията в 30 страни.

Pepsi прогнозира 5% спад през 2012 г. на приходите си. Фирмата също така заяви, че планира да увеличи разходите си за реклама. Компанията има за цел да добави до 600 млн. долара  за реклама и маркетинг в бюджетите си по целия свят, с допълнително фокусиране върху пазарите на Северна Америка. Инвестицията ще бъде фокусирана върху 12 марки, сред които Pepsi-Cola,Lay, Gatorade, Тропикана, Doritos и 7-Up.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Reuters: Разговорите между Путин и Зеленски може да се проведат в Унгария
Хамас е приела споразумението за прекратяване на огъня в Газа
Времето: Жълт код за обилни валежи в 12 области в страната
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите