Интернет лидери се обединиха в алианс срещу лъжливата реклама

Интернет лидери се обединиха в алианс срещу лъжливата реклама

Google, Facebook, Twitter, AOL и iab се обединиха в Ads Integrity Alliance – партньорски съюз за борба с противозаконната и недостоверна реклама, съобщава The Verge. Инициатор за създаването на алианса е организацията StopBadware, която воюва с вредоносните програми.

Ads Integrity Alliance планира да създаде и развива препоръки за сайтове, провайдери и разработчици на програмни обезпечения. Членовете в съюза също така ще обменят постоянно информация за ситуацията в интернет, а също и за промяната в законодателството в областта на интернет маркетинга и рекламата.

Основната цел на алианса обаче ще е предотвратяването на поместването и разпространението на реклама в глобалната мрежа, която съдържа вредоносни кодове, заблуждава потребителите или им предлага да купят контрабандни стоки или продукти със съмнително качество.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
Ще плащаме ли „такса водомер”, без дори да ползваме вода?
Бързото ранно разпространение на птичи грип в Европа поражда опасения от нова криза
Гърция предоставя на концесии за природен газ четири блока край Пелопонес и Крит
Продажбата на активи на „Лукойл" ще става след решение на МС при одобрение от ДАНС
Anthropic и Google Cloud сключват мащабна сделка за AI чипове
Лидерите на страните от ЕС са направили първа крачка към използване на замразени руски активи в полза на Украйна
Културни кодове: Кандидатстването за работа стана твърде скъпо начинание