Интернет лидери се обединиха в алианс срещу лъжливата реклама

Интернет лидери се обединиха в алианс срещу лъжливата реклама

Google, Facebook, Twitter, AOL и iab се обединиха в Ads Integrity Alliance – партньорски съюз за борба с противозаконната и недостоверна реклама, съобщава The Verge. Инициатор за създаването на алианса е организацията StopBadware, която воюва с вредоносните програми.

Ads Integrity Alliance планира да създаде и развива препоръки за сайтове, провайдери и разработчици на програмни обезпечения. Членовете в съюза също така ще обменят постоянно информация за ситуацията в интернет, а също и за промяната в законодателството в областта на интернет маркетинга и рекламата.

Основната цел на алианса обаче ще е предотвратяването на поместването и разпространението на реклама в глобалната мрежа, която съдържа вредоносни кодове, заблуждава потребителите или им предлага да купят контрабандни стоки или продукти със съмнително качество.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Древна египетска лодка беше определена като „един от най-важните реставрационни проекти на XXI век“
Как ще се плащат данъците след въвеждане на еврото
Времето: Променлива облачност и силен вятър
Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи
Генералният секретар на НАТО отхвърля идеята за отделяне на ЕС от САЩ в сферата на отбрана
Съветът за сигурност на ООН с извънредно заседание
Последната сделка на Nvidia има една единствена цел – запазване на доминацията в AI
Дронове нарушиха дейността на летището в германския град Хановер