Интернет лидери се обединиха в алианс срещу лъжливата реклама

Интернет лидери се обединиха в алианс срещу лъжливата реклама

Google, Facebook, Twitter, AOL и iab се обединиха в Ads Integrity Alliance – партньорски съюз за борба с противозаконната и недостоверна реклама, съобщава The Verge. Инициатор за създаването на алианса е организацията StopBadware, която воюва с вредоносните програми.

Ads Integrity Alliance планира да създаде и развива препоръки за сайтове, провайдери и разработчици на програмни обезпечения. Членовете в съюза също така ще обменят постоянно информация за ситуацията в интернет, а също и за промяната в законодателството в областта на интернет маркетинга и рекламата.

Основната цел на алианса обаче ще е предотвратяването на поместването и разпространението на реклама в глобалната мрежа, която съдържа вредоносни кодове, заблуждава потребителите или им предлага да купят контрабандни стоки или продукти със съмнително качество.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Теодор Георгиев, Нестле България: Гората не расте за ден, но живее за поколения
САЩ започват голяма военна операция „Южно копие“ срещу латиномериканските наркокартели
На днешната дата, 14 ноември. Имен ден празнуват Филип, Фильо, Филка
Правителството предложи Румен Спецов за особен търговски представител в „Лукойл Нефтохим“
Борисов: България може още днес да получи дерогация за санкциите срещу руския петрол
Изследване на ДНК: Хитлер е имал висок риск от аутизъм, биполярно разстройство и шизофрения
Мафията в TikTok: Как престъпните групировки използват социалните мрежи за набиране на кадри?
Германия ще събира наборни войници чрез жребий и със задължителен медицински преглед