Интернет лидери се обединиха в алианс срещу лъжливата реклама

Интернет лидери се обединиха в алианс срещу лъжливата реклама

Google, Facebook, Twitter, AOL и iab се обединиха в Ads Integrity Alliance – партньорски съюз за борба с противозаконната и недостоверна реклама, съобщава The Verge. Инициатор за създаването на алианса е организацията StopBadware, която воюва с вредоносните програми.

Ads Integrity Alliance планира да създаде и развива препоръки за сайтове, провайдери и разработчици на програмни обезпечения. Членовете в съюза също така ще обменят постоянно информация за ситуацията в интернет, а също и за промяната в законодателството в областта на интернет маркетинга и рекламата.

Основната цел на алианса обаче ще е предотвратяването на поместването и разпространението на реклама в глобалната мрежа, която съдържа вредоносни кодове, заблуждава потребителите или им предлага да купят контрабандни стоки или продукти със съмнително качество.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Съд в САЩ разпореди на Министерството на правосъдието да разсекрети материали по „делото Епстийн“
Премиерът: Евромонетите ще носят български национални символи и ще платежно средство в цяла Европа
Скромните лидери са най-ефективни
Шефът на ЕК Фон дер Лайен и канцлера Мерц не успяха да осигурят съгласие на Белгия за руските активи
Почина Франк Гери – една от суперзвездите на световната архитектура
На днешната дата, 7 декември. Рождениците днес
The Wall Street Journal: Белият дом е обезпокоен от сделката за придобиване от Netflix на Warner Bros.
Балансираното бяло е обявено за Цвят на 2026 година от института Pantone