Йордан Йовчев става посланик на кампания за отговорна употреба на алкохол

Йордан Йовчев става посланик на кампания за отговорна употреба на алкохол

Най-успешният български гимнастик ще бъде посланик на официално стартиралата днес кампания „Консумирай отговорно”. Тя е организирана от световният лидер в производството на висококачествени алкохолни напитки Диаджео и френската верига хипермаркети Карфур. Инициативата е първата по рода си както в България, така и в цяла Източна Европа, съобщи на официалното й откриване Дан Радичи, Генерален мениджър на Диаджео за Източна Европа.

Кампанията ще върви едновременно във всички магазини Карфур в Пловдив, Варна, Русе, Бургас и София до 12 юни 2011 г. През този период промо екипи ще раздават безплатно бутилки с минерална вода, носещи на етикета си посланията на кампанията за отговорна консумация на алкохол:

 • Алкохолът е за възрастни. (По закон, можеш да консумираш алкохол само, ако си навършил 18 години.)

• Не пий на гладно. (Храната забавя абсорбацията на алкохол, затова е по-добре да се храниш преди или по време на пиене.)

• Редувай питиетата с чаша вода. (Колкото повече вода пиеш вечерта, толкова по-свеж ще си на сутринта.)

• Никога не карай пил. (Вземи си такси или остави да шофира някой друг и винаги спазвай ограниченията на закона.)

 Бутилките вода ще се подаряват при покупка от магазините Карфур на определен продукт от най-популярните марки алкохол на Диаджео, по-специално водка Smirnoff - алкохол №1 в света, Johnnie Walker - най-продаваното уиски в България и най-бързо развиващата се марка уиски на нашия пазар - Bushmills. От утре в Карфур-София край щандовете на кампанията застава и нейният посланик Йордан Йовчев, който лично ще подарява бонусните бутилки минерална вода на клиенти, съобщи авторът на идеята за инициативата Николай Младенов, Търговски директор на Диаджео за България, Сърбия и Черна гора.

Освен това промо екипите ще насърчават потребителите да се включат в анкета, проверяваща навиците и познанията на българина относно отговорната употреба на алкохол. Всеки участник в нея ще получи скреч карта, с която може да спечели безплатен ваучер за такси с идеята да го ползва като превозно средство, вместо да шофира, когато е употребил алкохол.

Отговорното отношение към клиента и неговото поведение при консумация на алкохол е важна част от политиката на Диаджео, която провежда около 200 подобни кампания в над 400 страни по света, подчерта Дан Радичи. Тази инициатива обаче е уникална за региона, отбеляза той.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ